Wednesday , October 18 2017
Home / Mazhabi News / हुज्जाज-ए-किराम के आख़री क़ाफ़िले की भी वापसी

हुज्जाज-ए-किराम के आख़री क़ाफ़िले की भी वापसी

हैदराबाद 9 दिसमबर ( प्रैस नोट ) हज कैंप 2011 का आज इख़तताम अमल में आया जबकि एक चार्टर्ड फ़लाईट से हुज्जाज-ए-किराम का आख़िरी क़ाफ़िला भी वापिस पहूंच गया । एक क़ाफ़िला आज रात 8 बजे राजीव गांधी इंटरनैशनल एयर पोर्ट पहूँचा जिस में 209 हुज्जाज-

हैदराबाद 9 दिसमबर ( प्रैस नोट ) हज कैंप 2011 का आज इख़तताम अमल में आया जबकि एक चार्टर्ड फ़लाईट से हुज्जाज-ए-किराम का आख़िरी क़ाफ़िला भी वापिस पहूंच गया । एक क़ाफ़िला आज रात 8 बजे राजीव गांधी इंटरनैशनल एयर पोर्ट पहूँचा जिस में 209 हुज्जाज-ए-किराम शामिल थे जबकि 266 हुज्जाज-ए-किराम पर मुश्तमिल एक और परवाज़सुबह ही एयर पोर्ट पहूंच गई थी ।

इस तरह आज जुमला 475 हुज्जाज-ए-किराम वापिस हुए । वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद जनाब मुहम्मद अहमद अल्लाह के इलावा हज कमेटी के सदर नशीन सय्यद ख़लील उद्दीन अहमद अरकान और ओहदेदारान वग़ैरा ने इन का इस्तिक़बालकिया और सआदत हज हासिल होने पर उन्हें मुबारकबाद पेश की । वज़ीर-ए-क़लीयतीबहबूद ने जारीया साल हज केलिए हैदराबाद और फिर सऊदी अरब में किए गए इंतिज़ामात पर इतमीनान का इज़हार किया । उन्हों ने कहा कि हुज्जाज-ए-किराम को इस बार मुक़द्द ससफ़र हज का अच्छा तजुर्बा रहा है । जारीया साल रियासत से ताल्लुक़ रखने वाले जुमला 8021 आज़मीन को हज की सआदत नसीब हुई है जिन में 799 कर्नाटक के अज़ला से ताल्लुक़ रखते हैं।

दौरान-ए-सफ़र जुमला 11 आज़मीन-ए-हज्ज का सऊदी अरब में इंतिक़ाल होगया और माबक़ी हुज्जाज-ए-किराम बहिफ़ाज़त-ओ-ख़ैरीयत 28 परवाज़ों के ज़रीया वापिस होगए । सब से ज़्यादा 2861 हुज्जाज-ए-किराम रियासत के दार-उल-हकूमत हैदराबाद से गए थे जबकि 512 कुरनूल से 382 रंगा रेड्डी से 366 महबूबनगर से 362 निज़ाम आबाद से 346 गुंटूर से और 335 कड़पा से रवाना हुए थे ।

इस के इलावा आदिल आबाद से 198 चित्तूर से 231 मशरिक़ी गोदावरी से 45 करीमनगर से 221 खम्मम से 97 कृष्णा से 223 मीदक से 275 नलगनडा से 195 नैलोर से 153 प्रकाशम से 123 विशाखापटनम से 57 वज़यानगरम से 13 वरनगल से 171 और मशरिक़ी गोदावरी से 48 आज़मीन की रवानगीअमल में आई थी ।

अनंत पर और सुरेका कलिम से चार चार आज़मीन रवाना हुए थे ।वज़ीर मौसूफ़ और सदर नशीन हज कमेटी ने हज उमूर में शामिल अफ़राद और इदारों से उन के तआवुन पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया है जिन में कस्टमज़ इमीग्रेशन पुलिसबलदिया मीज़ीस जी ऐम आर सऊदी अरब आवर लायंस महिकमा-ए-सेहत-ओ-तबाबत औरमुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हियात से ताल्लुक़ रखने वाले वालीनटरस शामिल हैं।

एगज़ीकीटीव ऑफीसर हज कमेटी जी महबूब पैरां अरकान हज कमेटी रज़ा हुसैन आज़ाद महमूद हुसैन शेख़ शरीफ़ अल्हाज मुहम्मद पाशाह रहमत अल्लाह ख़ां हबीब अहमद मुहम्मद बैग मलिकाबेगम ओ एसडी मुहम्मद सिद्दीक़ और दूसरे भी एयर पोर्ट के हज टर्मिनल पर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT