Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / हुज्जाज किराम की ख़िदमात पर मुहसिना क़दवाई के ब्यान का ख़ैर मुक़द्दम

हुज्जाज किराम की ख़िदमात पर मुहसिना क़दवाई के ब्यान का ख़ैर मुक़द्दम

हैदराबाद २८ अगस्त: वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद जनाब मुहम्मद अहमद अल्लाह ने मलिक के हुज्जाज किराम की सहूलत केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात करने के ताल्लुक़ से सदर नशीन मर्कज़ी हज कमेटी मुहतरमा मुहसिना क़दवाई के ब्यान का ख़ैर मुक़द्दम करते

हैदराबाद २८ अगस्त: वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद जनाब मुहम्मद अहमद अल्लाह ने मलिक के हुज्जाज किराम की सहूलत केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात करने के ताल्लुक़ से सदर नशीन मर्कज़ी हज कमेटी मुहतरमा मुहसिना क़दवाई के ब्यान का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए कहा कि हुज्जाज किराम की ख़िदमत और उन की हर किस्म की सहूलतें फ़राहम करना एक लायक़ सताइश इक़दाम है ।

हम सब की ज़िम्मेदारी है कि हुज्जाज किराम को ज़्यादा से ज़्यादा सहूलतें फ़राहम करने की हर मुम्किन कोशिशें करें । ये सब अल्लाह रब अलाज़त के मेहमान होते हैं और उन की ख़िदमत-ओ-दिलजोई करना हमारा फ़र्ज़ है ।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत हिन्दू हुकूमत आंधरा प्रदेश आज़मीन-ए-हज्ज की ख़िदमत केलिए हर मुम्किन इक़दामात कर रहे हैं और उन के लिए सहूलतों को बेहतर बनाने के लिए आइन्दा और भी मूसिर इक़दामात किए जाते रहे हैंगे । जनाब मुहम्मद अहमद अल्लाह ने कहा कि रियासतमें आंधरा प्रदेश स्टेट हज कमेटी की जानिब से रियासत के आज़मीन-ए-हज्ज की रवानगी और वापसी केलिए इस साल और भी मूसिर और बेहतर इक़दामात किए जाऐंगे ।

TOPPOPULARRECENT