Monday , October 23 2017
Home / Islami Duniya / हुसनी मुबारक के ख़िलाफ़ मुक़द्दमे की समाअत दुबारा शुरू

हुसनी मुबारक के ख़िलाफ़ मुक़द्दमे की समाअत दुबारा शुरू

क़ाहिरा। 19 जनवरी (ए पी) मिस्र के माज़ूल सदर हुसनी मुबारक, उन के दोनों बेटों,साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला और उन के छः मुआवनीन के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरीन की हलाकतों के मुक़द्दमे की मंगल के रोज़ दुबारा समाअत हुई । वकलाए सफ़ाई ने अपने दलायल का आ

क़ाहिरा। 19 जनवरी (ए पी) मिस्र के माज़ूल सदर हुसनी मुबारक, उन के दोनों बेटों,साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला और उन के छः मुआवनीन के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरीन की हलाकतों के मुक़द्दमे की मंगल के रोज़ दुबारा समाअत हुई । वकलाए सफ़ाई ने अपने दलायल का आग़ाज़ कर दिया है जो एक हफ़्ते तक जारी रहेंगे। मिस्री टेलीविज़न पर हसनी मुबारक को स्याह चशमा पहने असटरीचर पर अदालत लाते हुए दिखाया गया है जहां वकलाए सफ़ाई की टीम की क़ियादत अटार्नी फ़रीद अलद यब कर रहे हैं।

वो पहले पाँच रोज़ हुसनी मुबारक और उन के दोनों बेटों का दिफ़ा करेंगे और बाक़ी दिनों में वुकला हबीब इला दिल्ली और उन के छः स्कियोरटी चीफ़स की नुमाइंदगी करेंगे। अरब टी वी रिपोर्ट के मुताबिक़ हुसनी मुबारक के एक वकील फ़रीद अलदीब ने बताया है कि वकलाए सफ़ाई क़ाहिरा के नवाह में वाक़्य पुलिस एकेडेमी में क़ायम अदालत में अपने दलायल पेश कररहे हैं और उन के दिफ़ा केलिए कुवैत से आए वुकला सिर्फ़ मुआइना कार का किरदार ही अदा करेंगे।

मुक़द्दमे की आख़िरी समाअत केलिए 16 फरवरी की तारीख़ मुक़र्रर की गई है, इस के बाद अदालत केस की समाअत के दौरान क़लमबंद किए गए ब्यानात और फ़रीक़ैन के वुकला के दलायल का जायज़ा लेगी और इस के बाद जज फ़ैसले की तारीख़ का ऐलान करेंगे।

TOPPOPULARRECENT