Sunday , October 22 2017
Home / District News / हुसूल तेलंगाना के लिए सड़क बंद प्रोग्राम‌

हुसूल तेलंगाना के लिए सड़क बंद प्रोग्राम‌

शादनगर, 20 मार्च: एम एल ए हरीशवर रेड्डी ने शादनगर टी आर एस पार्टी ऑफ़िस में अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि अलेहदा तेलंगाना के क़ियाम के लिए मुख़्तलिफ़ नौजवानों ने अपनी जानें क़ुर्बान करदी। इस के बावजूद रियासत की कांग्रेस

शादनगर, 20 मार्च: एम एल ए हरीशवर रेड्डी ने शादनगर टी आर एस पार्टी ऑफ़िस में अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि अलेहदा तेलंगाना के क़ियाम के लिए मुख़्तलिफ़ नौजवानों ने अपनी जानें क़ुर्बान करदी। इस के बावजूद रियासत की कांग्रेस हुकूमत और मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत तेलंगाना मसले को टाल मटोल करते हुए तेलंगाना अवाम को हर बार धोका दे रही है।

हुकूमत सीमा आंध्राई क़ाइदीन के इशारों पर अमल कर रही है। क़ियाम तेलंगाना के लिए देही सतह से शहरी सतह के क़ाइदीन क़ियाम तेलंगाना के ख़ाहां हैं। इस के बावजूद मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत और रियासत की कांग्रेस हुकूमत इलाक़ा तेलंगाना की अवाम को अभी भी धोके में रखी हुई हैं। उन्होंने अलेहदा तेलंगाना के क़ियाम के लिए पार्लियामेंट में बिल पेश करने का हुकूमत से मुतालिबा किया।

21 मार्च को क़ौमी शाहराह नंबर 7 सड़क बंद प्रोग्राम को कामयाब बनाने के लिए टी आर एस पार्टी कारकुनों और अवाम से अपील की। सड़क बंद मनाने का अहम मक़सद क़ियाम तेलंगाना के मुताल्लिक़ मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव‌ डालने और तेलंगाना को हासिल करना है। उन्होंने अवाम पर ज़ोर देते हुए कहा कि आइन्दा मुनाक़िद होने वाले ग्राम पंचायत इंतिख़ाबात और एम पी टी सी इंतिख़ाबात में टी आर एस पार्टी उम्मीदवारों को भारी अक्सरियत से कामयाब बनाएं।

टी आर एस पार्टी ज़िला महबूबनगर सदर विट्ठल राव‌ आरेआ ने कहा कि हुसूल तेलंगाना टी आर एस पार्टी का अहम मक़सद है। इस ज़िमन में टी आर एस पार्टी जे ए सी और दीगर पार्टियों की 21 मार्च को सड़क बंद प्रोग्राम को कामयाब बनाने की पुरज़ोर अवाम से अपील की। कांग्रेस हुकूमत इक़तिदार का बेजा इस्तिमाल करते हुए बंद को नाकाम बनाने की कोशिश कर रही है।

उन्होंने कांग्रेस पार्टी पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि कांग्रेस एक धोके बाज़ पार्टी है। अलेहदा तेलंगाना के क़ियाम में रूकावट पैदा करने में कांग्रेस नंबर 1 और तेलुगू देशम पार्टी नंबर 2 पर हैं। शादनगर ताल्लुक़ा इंचार्ज वाई अंजया यादव ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत इक़तिदार के ज़रिये 21 मार्च को बंद के प्रोग्राम को नाकाम बनाने की हर मुम्किना कोशिश कर रही है।

सीमा आंध्राई क़ाइदीन कांग्रेस हुकूमत को चला रहे हैं और तेलंगाना मसले से कांग्रेस हुकूमत को कोई दिलचस्पी नहीं है। इस मौक़े पर वेंकट राम रेड्डी, राजा प्रसाद एम एस नटराज, शर्त दिलीप और टी आर एस पार्टी क़ाइदीन मौजूद थे। एमएल ए हरीशवर रेड्डी ने 21 मार्च को बंद के ज़िमन में पार्टी कारकुनों के साथ इजलास मुनाक़िद किया और सड़क बंद को कामयाब बनाने पर ज़ोर दिया।

TOPPOPULARRECENT