Tuesday , October 24 2017
Home / Islami Duniya / हूसीयों ने जंग बंदी का कोई वाअदा नहीं किया – अल असीरी

हूसीयों ने जंग बंदी का कोई वाअदा नहीं किया – अल असीरी

The official spokesman for the Saudi Ministry of Defense Gen. Ahmed Hassan al-Asiri speaks during news conference in Riyadh March 26, 2015. REUTERS/Faisal AlNasser

सऊदी अरब की क़ियादत में अरब इत्तिहाद के तर्जुमान ब्रिगेडीयर जेनरल अहमद अल असीरी ने कहा है कि हूसीयों के ख़िलाफ़ यमन में फ़ौजी कार्यवाहीयां जारी रहेंगी और उनसे बाग़ीयों ने जंग बंदी समझौते से मुताल्लिक़ अभी तक कोई वाअदा नहीं किया है।

वो अल अर्बिया डॉट नेट अरबी से गुफ़्तगु कर रहे थे। उन्होंने कहा कि इत्तिहादी फ़ोर्सेस हूसीयों बाग़ीयों और साबिक़ सदर अली अबदुल्लाह सालेह की वफ़ादार फ़ोर्सेस के ख़िलाफ़ उस वक़्त फ़ौजी कार्यवाहीयां जारी रखेंगी जिस तक अक़वामे मुत्तहिदा की क़रारदाद नंबर 2216 के मुताबिक़ हूसीयों बाग़ी अपने ज़ेरे क़ब्ज़ा इलाक़ों से पस्पा नहीं हो जाते और क़ानूनी हुकूमत की पूरे मुल्क में अमलदारी क़ायम नहीं हो जाती है।

सलामती कौंसिल ने अप्रैल में अक़वामे मुत्तहिदा के चार्टर के बाब सात के तहत ये क़रारदाद मंज़ूर की थी। इस के तहत हूसीयों तहरीक के लीडर और साबिक़ सदर अली अबदुल्लाह सालेह के ख़िलाफ़ पाबंदीयां आयद कर दी गई थीं।

इस में हूसीयों मिलिशिया से मुतालिबा किया गया था कि वो अपने ज़ेरे क़ब्ज़ा इलाक़ों को ख़ाली कर दे, ग़ैर मशरूत तौर पर तशद्दुद का ख़ात्मा करे और मज़ीद यकतरफ़ा इक़दामात से गुरेज़ करे।

TOPPOPULARRECENT