Monday , October 23 2017
Home / India / हेमराज का ख़ानदान सरबराह फ़ौज के दौऱे का ख़ाहां

हेमराज का ख़ानदान सरबराह फ़ौज के दौऱे का ख़ाहां

ख़ैर अर (यू पी )14 जनवरी:महलूक फ़ौजी हेमराज के अरकाने ख़ानदान की भूक हड़ताल आज छटवें दिन में दाख़िल होगई । उन्होंने स्याल ग़िज़ा इस्तेमाल करने से भी इनकार करते हुए कहा कि सरबराह फ़ौज जनरल विक्रम सिंह के उनके मकान के दौरे और हेमराज का कटा हु

ख़ैर अर (यू पी )14 जनवरी:महलूक फ़ौजी हेमराज के अरकाने ख़ानदान की भूक हड़ताल आज छटवें दिन में दाख़िल होगई । उन्होंने स्याल ग़िज़ा इस्तेमाल करने से भी इनकार करते हुए कहा कि सरबराह फ़ौज जनरल विक्रम सिंह के उनके मकान के दौरे और हेमराज का कटा हुआ सर वापिस लाने का तीक़न देने तक वो अपनी भूक हड़ताल ख़त्म नहीं करेंगे ।

हेमराज की बीवी धर्म वित्ती ,माँ मीना और चचाज़ाद भाई नरेंद्र ने इंजैक्शन के ज़रीये भी तक़वियत बख़श स्याल इस्तेमाल करने से इनकार कर दिया जिस की वजह से उनकी हालत अबतर होगई है । डाक्टर बाक़ायदा मुआइना कररहे हैं । चाता पब्लिक हीलत सैंटर के मैडीकल ऑफीसर डाक्टर हर्षवर्धन ने कहा कि हेमराज का ख़ानदान स्याल ग़िज़ा इस्तेमाल करने से भी इनकार कररहा है लेकिन हम इंजैक्शन के ज़रीये उन्हें तक़वियत बख़श स्याल फ़राहम करते हुए उनके अहम जिस्मानी मियारों को बरक़रार रखे हुए हैं । धर्म वित्ती को इंजैक्शन के ज़रीये तक़वियत बख़श स्याल दिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT