Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / हेरिटेज इमारतों के तहफ़्फ़ुज़ पर वाज़ेह पॉलीसी का मुतालिबा

हेरिटेज इमारतों के तहफ़्फ़ुज़ पर वाज़ेह पॉलीसी का मुतालिबा

आंधरा प्रदेश टूरिज़म डिपार्टमेंट कीजानिब से 18 ता 24 अप्रैल मनाए जा रहे हेरिटेज वीक के सिलसिला में चौमुहल्ला प्यालीस और इंटेक की जानिब से रियासती हुकूमत से ख़ाहिश की गई कि हेरिटेज इमारतों और मुक़ामात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए एक वाज़े

आंधरा प्रदेश टूरिज़म डिपार्टमेंट कीजानिब से 18 ता 24 अप्रैल मनाए जा रहे हेरिटेज वीक के सिलसिला में चौमुहल्ला प्यालीस और इंटेक की जानिब से रियासती हुकूमत से ख़ाहिश की गई कि हेरिटेज इमारतों और मुक़ामात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए एक वाज़ेह पॉलीसी बयान जारी किया जाय । इस सिलसिला में मुनाक़िदा इजलास में एक क़रारदाद मंज़ूर करते हुए हुकूमत से हेरिटेज इमारतों के लिए जायदाद टैक्स फ़ौरी बर्ख़ास्त करने के इलावा दीगर मुराआत देने का मुतालिबा किया गया ।

आज यहां एक प्रेस कान्फ़्रैंस से मुख़ातब करते हुए मिस्टर सज्जाद शाहिद , मुआविन कन्वीनर इंटेक , मिस्टर जी किशन राउ, डायरैक्टर चौमुहल्ला प्यालीस और दीगर मुमताज़ अश्ख़ास ने बताया कि आज एक इजलास में क़रारदाद मंज़ूर करते हुए रियासती हुकूमत से मुतालिबा किया गया कि हैदराबाद की हेरिटेज इमारतों और मुक़ामात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए एक पॉलीसी बयान दिया जाय ।

इस इजलास में शामिल फ़हरिस्त हेरिटेज इमारतों के मालकीन को कुछ रीलीफ़ फ़राहम करने पर ज़ोर दिया गया । फ़िलवक़्त पच्चास फीसद हेरिटेज इमारतें ख़ानगी मालकीन की लकीयत हैं । मिस्टर सज्जाद शाहिद ने कहा कि हेरिटेज इमारतों के लिए जायदाद टैक्स बर्ख़ास्त करने और बर्क़ी सरबराही की शरह में कमी और उन इमारतों के तहफ़्फ़ुज़ वगैरह के सिलसिला में हुकूमत की जानिब से कोई हौसला अफ़ज़ा-ए-इक़दामात नहीं किए जा रहे हैं ।

मिस्टर जी किशन राउ ने कहा कि वरनगल की यादगार इमारतों के लिए काम करने वाले पापा राउ का वसीअ तजुर्बा दूसरों के लिए एक मिसाली नमूना होगा जिसे अपनाया जा सकता है । इस मौक़ा पर मिस्टर वेद कुमार , मुहम्मद सफ़ी उल्लाह , जी सिरे निवास मूर्ती , डी वी पापा राउ साबिक़ आई ए एस ओहदेदार , भारती सूर्य राउ, इंटेक , मिस्टर वीरेन्द्रा सालार जंग म्यूज़ीयम डाक्टर एम ए नियम , ए सूर्य राउ और दूसरे मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT