Tuesday , October 24 2017
Home / India / हेलिकाप्टर अस्क़ाम की मुशतर्का पारलिमानी कमेटी के ज़रीये तहक़ीक़ात

हेलिकाप्टर अस्क़ाम की मुशतर्का पारलिमानी कमेटी के ज़रीये तहक़ीक़ात

नई दिल्ली, 28 फ़रवरी: हुकूमत ने आज वी वी आई पी हेलिकाप्टर मुआमलत अस्क़ाम की मुशतर्का पार्लिमानी कमेटी (जे पी सी) तहक़ीक़ात का ऐलान करते हुए अपोज़ीशन को हैरत से दो-चार कर दिया। हुकूमत ने वाज़िह किया कि इस मामले में किसी तरह की पर्दापोशी नह

नई दिल्ली, 28 फ़रवरी: हुकूमत ने आज वी वी आई पी हेलिकाप्टर मुआमलत अस्क़ाम की मुशतर्का पार्लिमानी कमेटी (जे पी सी) तहक़ीक़ात का ऐलान करते हुए अपोज़ीशन को हैरत से दो-चार कर दिया। हुकूमत ने वाज़िह किया कि इस मामले में किसी तरह की पर्दापोशी नहीं की जाएगी,और अस्क़ाम की जड़ों तक पहुंचते हुए मुजरिमीन को सख़्त से सख़्त सज़ा यक़ीनी बनाई जाएगी।

अपोज़ीशन जमातों जैसे बी जे पी जे डी (यू) तृणमूल कांग्रेस सी पी आई और ए जे पी के राज्य सभा से वाक आउट‌ के बाद हुकूमत ने 30 रुकनी जे पी सी के क़ियाम का ऐलान किया। हुकूमत की इस तहरीक को अपोज़ीशन के वाक आउट के बावजूद मंज़ूर कर लिया गया। वज़ीरे पार्लिमानी उमूर कमल नाथ ने तहरीक पेश करते हुए कहा कि जे पी सी अंदरून तीन माह अपनी रिपोर्ट पेश करेगी और उन्होंने अपोज़ीशन का ये इस्तिदलाल मुस्तर्द कर दिया कि इस मसले को लेतो लाल का शिकार बनाने के मक़सद से ऐसा किया जा रहा है।

कमल नाथ ने लोक सभा में क़ाइद अपोज़ीशन सुषमा स्वराज को आज सुबह हुकूमत के मंसूबे से वाक़िफ़ करवाया। उन्होंने अपोज़ीशन के वाक आउट‌ करने पर शदीद तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो फ़रार इख़तियार कर रही है। उन्होंने कहा कि बी जे पी ने 2G अस्क़ाम की जे पी सी तहक़ीक़ात का मुतालिबा करते हुए 2010 के सरमाई सैशन को अमलन मफ़लूज कर दिया था,लेकिन अब यही जमात ऐवान से वाक आउट‌ करते हुए ये इशारा दे रही है कि वो कमेटी का हिस्सा नहीं बनना चाहती।

इस से पहले ऐवान में इस मसले पर ज़बरदस्त मुबाहिस देखे गए और अपोज़ीशन जमातों ने हुकूमत पर 3600 करोड़ रुपये मालियती अस्क़ाम के ताल्लुक़ से गुज़िश्ता एक साल से अब तक किसी तरह की कार्रवाई ना करने का इल्ज़ाम आइद किया। क़ाइद अपोज़ीशन अरूण जेटली ने कहा कि जे पी सी का क़ियाम दरअसल तवज्जो हटाने का तरीक़ा है।

शिवसेना ने इस मसले पर बी जे पी के मौक़िफ़ से ख़ुद को लाताल्लुक़ करते हुए जे पी सी के क़ियाम की ताईद की। फिर भी सी पी आई जे डी (यू) तृणमूल कांग्रेस और ए जी पी ने बी जे पी के साथ मिलकर अवाम से वाक आउट‌ कर दिया।

TOPPOPULARRECENT