Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबादी रुबात में क़ियाम के लिए आज़मीने हज से दरख़ास्तें मतलूब

हैदराबादी रुबात में क़ियाम के लिए आज़मीने हज से दरख़ास्तें मतलूब

नाज़िर रबात हुसैन मुहम्मद शरीफ़ ने मक्का मुकर्रमा में वाक़े रबात में क़ियाम के सिलसिले में आज़मीने हज से दरख़ास्तें तलब की हैं। हज 2015 के मुंतख़ब आज़मीन रुबात में मुफ़्त क़ियाम कर सकेंगे। नाज़िर रबात की जानिब से जारी कर्दा प्रैस नोट के मुता

नाज़िर रबात हुसैन मुहम्मद शरीफ़ ने मक्का मुकर्रमा में वाक़े रबात में क़ियाम के सिलसिले में आज़मीने हज से दरख़ास्तें तलब की हैं। हज 2015 के मुंतख़ब आज़मीन रुबात में मुफ़्त क़ियाम कर सकेंगे। नाज़िर रबात की जानिब से जारी कर्दा प्रैस नोट के मुताबिक़ सेंट्रल हज कमेटी के मुंतख़ब आज़मीन www.hrubath.orgपर ऑनलाइन दरख़ास्तें दाख़िल कर सकते हैं।

उन्हें कवर नंबर की तफ़सीलात दर्ज करनी होंगी। वेबसाइट पर तमाम ज़रूरी हिदायात मौजूद हैं। उन्हों ने बताया कि रजिस्ट्रेशन का आग़ाज़ 24 मार्च से होगा और 20 मई तक दरख़ास्तें दाख़िल की जा सकती हैं। क़ुरआ की तारीख़ का बाद में ऐलान किया जाएगा।

उन्हों ने बताया कि निज़ाम स्टेट से ताल्लुक़ रखने वाले आज़मीन दरख़ास्त दाख़िल करने के अहल होंगे जिन में तेलंगाना के 10 अज़ला, महाराष्ट्रा के 7 और कर्नाटक के 3 अज़ला शामिल हैं।

नाज़िर रबात ने वाज़ेह कर दिया कि रबात में क़ियाम से मुताल्लिक़ इजाज़त के लिए किसी और कमेटी या वेबसाइट पर दरख़ास्तें क़ाबिले ग़ौर नहीं होंगी।

TOPPOPULARRECENT