Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद-ओ-साइबराबाद हुदूद में सड़क हादसात, पाँच हलाक

हैदराबाद-ओ-साइबराबाद हुदूद में सड़क हादसात, पाँच हलाक

हैदराबाद 12 जुलाई: हैदराबाद-ओ-साइबराबाद पुलिस हुदूद में पेश आए सड़क हादसात में 5 लोग हलाक हो गए। पुलिस के मुताबिक़ 25 साला सय्यद जहांगीर जो नवाब साहिबकोंटा इलाके का साकिन पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम बताया गया है।

ये नौजवान अपनी मोटर साइकिल पर ओलड करनूल रोड से गुज़र रहा था कि मुख़ालिफ़ सिम्त से आरही एक तेज़-रफ़्तार बेक़ाबू लारी ने उसे टक्कर दे दी और वो ज़ख़मी हालत में फ़ौत हो गया। कोकटपल्ली हाउज़िंग बोर्ड पुलिस के मुताबिक़ 45 साला भास्कर जो पेशे से पेंटर राजीव गिरहा कल्पा इलाके में रहता था। ये शख़्स मोटर साइकिल पर जा रहा था कि प्रगतिनगर इलाके में मोटर साइकिल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई। जिसको क़रीबी हॉस्पिटल मुंतक़िल कियागया जहां ईलाज के दौरान ये शख़्स फ़ौत हो गया।

पुलिस के मुताबिक़ 30 साला ख़ातून जिसकी शिनाख़्त नहीं होपाई है।आंध्र बैंक के क़रीब सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए हादसे में ज़ख़मी हो गई थी जो ईलाज के दौरान उस्मानिया हॉस्पिटल में फ़ौत हो गई। माईलारदीवपल्ली पुलिस के मुताबिक़ एक 40 साला शख़्स जिसकी शिनाख़्त नहीं होपाई है। काटे धन के इलाके में सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए हादसे में ज़ख़मी हो गया था जो ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT