Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद को 4 अज़ला में तक़सीम किया जाएगा

हैदराबाद को 4 अज़ला में तक़सीम किया जाएगा

हैदराबाद 14 मई: चीफ़ सेक्रेटरी डॉ राजीव शर्मा ने आला सतही मीटिंग मुनाक़िद करते हुए तेलंगाना के मौजूदा 10 अज़ला को तक़रीबन 25 अज़ला में तक़सीम करते हुए तैयार किए जानेवाले मन्सूबे का जायज़ा लिया। चीफ़ सेक्रेटरी ने कहा कि दोनों शहरों में भी नए अज़ला क़ायम किए जाऐंगे।

हैदराबाद और सिकंदराबाद में 4 अज़ला तशकील दिए जाने की कोशिश है। मन्सूबे के मुताबिक़ हैदराबाद में एक ज़िला और सिकंदराबाद में एक ज़िला को इज़ाफ़ा किया जाएगा।

मीटिंग में ये फ़ैसला किया गया कि इस माह के आख़िरी हफ़्ते मैं तेलंगाना के अंदर तक़रीबन 25 अज़ला तशकील देने का क़तई फ़ैसला किया जाएगा। इस तरह की एक और मीटिंग मुनाक़िद की जाने वाली है। तेलंगाना में अज़ला की तादाद बढ़ाने के लिए चीफ़ मिनिस्टर के फ़ैसले के मुताबिक़ मन्सूबे पर अमल आवरी की जाएगी और अज़ला के नज़म-ओ-नसक़ को तक़सीम किया जाएगा ताके अवाम की ख़िदमत को बेहतर तरीके से अंजाम दिया जा सके। ओहदेदारों से इस ख़सूस में उनकी राये तलब की जा रही है। अज़ला की तशकील आबादी की बुनियाद पर होगी। मुक़ामी इलाक़ों मंडलस और रेवेंयू डीवीझ़नस को तक़सीम किया जाएगा। पुलिस कमिश्नर्स भी क़ायम किए जाऐंगे।

सब डीवीझ़न दफ़ातिर तशकील दिए जाऐंगे और दुसरे तजावीज़ पर ग़ौर किया जाएगा। चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा ने दुसरे अज़ला के ओहदेदारों के साथ भी इस मसले पर तबादला-ए-ख़्याल किया। अज़ला में बेहतर कारकर्दगी को यक़ीनी बनाने के लिए इस मन्सूबे पर अमल किया जाएगा। चीफ़ मिनिस्टर ने अगरचे कि इस मीटिंग की सदारत नहीं की उन्होंने चीफ़ सेक्रेटरी को अज़ला की तशकील के लिए एक और कांफ्रेंस मुनाक़िद करने की हिदायत दी है।

TOPPOPULARRECENT