Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद जकात‌ एंड च्यार्टीबल ट्रस्ट-ओ-FEED की जानिब से टीचर्स ओरियंटेशन प्रोग्राम‌

हैदराबाद जकात‌ एंड च्यार्टीबल ट्रस्ट-ओ-FEED की जानिब से टीचर्स ओरियंटेशन प्रोग्राम‌

हैदराबाद । जनाब ग़ियास उद्दीन बाबू ख़ां चेयरमेन HZCT के मुताबिक़ ट्रस्ट की जानिब से चलाए जा रहे यूनाइटेड पब्लिक स्कूल इंग्लिश मीडियम फ़लक नुमा और हस्न नगर जिस में 1100 से ज़ाइद तलबा की मेयारी तालीम-ओ-तरबियत के लिए 40 असातिज़ा हैं इन असातिज़ा

हैदराबाद । जनाब ग़ियास उद्दीन बाबू ख़ां चेयरमेन HZCT के मुताबिक़ ट्रस्ट की जानिब से चलाए जा रहे यूनाइटेड पब्लिक स्कूल इंग्लिश मीडियम फ़लक नुमा और हस्न नगर जिस में 1100 से ज़ाइद तलबा की मेयारी तालीम-ओ-तरबियत के लिए 40 असातिज़ा हैं इन असातिज़ा का दो रोज़ा ओरियंटेशन प्रोग्राम ट्रस्ट ऑफ़िस बेगम पेट पर मुनाक़िद किया गया ताकि उन की सलाहियतों में मज़ीद निखार पैदा हो ।

गर्वनमेंट इंस्टीट्यूट आफ़ एडवांस स्टडीज़ इन एज्युकेशन के अस्सिटंट प्रोफेसर्स डाक्टर डी अरूना देवी , डाक्टर बाला राजू गौड़ , डाक्टर के बी एन चौधरी और डाक्टर रमेश को शामिल‌ ग्रुप ने मुख़्तलिफ़ ज़ावियों से असातिज़ा की तरबियत की जनाब ज़िया उद्दीन नय्यर ट्रस्टी फीड ने इस दो रोज़ा तरबियती प्रोग्राम की निगरानी की ।

तक़सीम अस्नादात के मौके पर असातिज़ा से मुख़ातब होते हुए जनाब नय्यर ने कहा कि असातिज़ा की ये ज़िम्मेदारी है कि वो अपने तलबा की असरी तालीम के साथ साथ उन की अख़लाक़ी तरबियत भी करें । इस्लाम की बुनियादी बातों और उन्हें अपने अस्लाफ़ के कारनामों से वाक़िफ़ कराएं । अदब से लगाउ के लिए बैत बाज़ी जैसे प्रोग्राम मुनाक़िद करते रहें ।

TOPPOPULARRECENT