Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद पर गवर्नर को ज़ाइद इख़्तियारात की तजवीज़ क़बूल नहीं

हैदराबाद पर गवर्नर को ज़ाइद इख़्तियारात की तजवीज़ क़बूल नहीं

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की। राज भवन में तक़रीबन एक घंटे से ज़ाइद तक ये मुलाक़ात जारी रही। बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर ने ताज़ा तरीन सियासी सूरत-ए-हाल और खासतौर पर नोट बराए वोट स्कॅम पर गवर्

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की। राज भवन में तक़रीबन एक घंटे से ज़ाइद तक ये मुलाक़ात जारी रही। बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर ने ताज़ा तरीन सियासी सूरत-ए-हाल और खासतौर पर नोट बराए वोट स्कॅम पर गवर्नर से तबादला-ए-ख़्याल किया।

उन्होंने एंटी करप्शन ब्यूरो की तहक़ीक़ाती पेशरफ़त के अलावा आंध्र प्रदेश हुकूमत की तरफ से फ़ोन टैपिंग के इल्ज़ामात पर भी बातचीत की। बताया जाता हैके हैदराबाद पर गवर्नर को इख़्तेयारात से मुताल्लिक़ सेक्शन 8 और अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया।

नोट बराए वोट स्कॅम मंज़रे आम पर आने के बाद गवर्नर ने दिल्ली पहुंच कर मर्कज़ी क़ाइदीन पर ताज़ा सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ किराया था। ज़राए ने बताया कि गवर्नर ने अपने दौरा दिल्ली की तफ़सीलात से चीफ़ मिनिस्टर को वाक़िफ़ किराया।

इसी दौरान बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ नोट बराए वोट स्कॅम के पस-ए-मंज़र में दोनों रियासतों के दरमयान कशीदगी को देखते हुए मर्कज़ ने गवर्नर से मुताल्लिक़ की ख़ाहिश की थी।

मर्कज़ की हिदायत के मुताबिक़ गवर्नर दोनों रियासतों के चीफ़ मिनिस्टर्स से मुलाक़ात का मंसूबा रखते हैं ताके कशीदगी को कम किया जा सके। मर्कज़ ने गवर्नर को हिदायत दी थी कि वो दोनों चीफ़ मिनिस्टर्स के साथ मुशतर्का मीटिंग तलब करके मसले की यकसूई करें। इस सिलसिले में गवर्नर के दो मुशीरों ने चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश चंद्रबाबू नायडू से मुलाक़ात की थी।

आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून के सेक्शन 8, टेलीफ़ोन टैपिंग और दुसरे उमूर पर बातचीत की गई। इस मुलाक़ात में चंद्रबाबू नायडू ने हैदराबाद में गवर्नर को ज़ाइद इख़्तियारात देने का मुतालिबा किया था।

रियासतों के दरमयान तनाज़ा को कम करने की कोशिश के तौर पर गवर्नर ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की। बताया जाता हैके चन्द्शेखर राव‌ ने गवर्नर को तेलंगाना हुकूमत के मौक़िफ़ से वाक़िफ़ किराया।

TOPPOPULARRECENT