Monday , October 23 2017
Home / India / हैदराबाद बम धमाके, अफ़ज़ल गुरु और क़स्साब को फांसी का इंतिक़ाम

हैदराबाद बम धमाके, अफ़ज़ल गुरु और क़स्साब को फांसी का इंतिक़ाम

कोलकत्ता, 25 फ़रावरी: मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने हैदराबाद में हुए दो ताक़तवर बम धमाकों को दहश्तगर्दी के इल्ज़ाम में अजमल क़स्साब और अफ़ज़ल गुरु को फांसी दिए जाने का रद्दे अमल क़रार दिया। उन्होंने ज़ोर देकर कहा कि

कोलकत्ता, 25 फ़रावरी: मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने हैदराबाद में हुए दो ताक़तवर बम धमाकों को दहश्तगर्दी के इल्ज़ाम में अजमल क़स्साब और अफ़ज़ल गुरु को फांसी दिए जाने का रद्दे अमल क़रार दिया। उन्होंने ज़ोर देकर कहा कि मुल्क भर में इन्सिदादे दहशत गर्दी मराकज़ के क़ियाम की ज़रूरत है वो इस सिलसिले में मुख़्तलिफ़ चीफ़ मिनिस़्टरों से बातचीत करेंगे, जो इन्सिदादे दहशत गर्दी मर्कज़ के क़ियाम के मुख़ालिफ़ हैं। हैदराबाद के बम धमाके अफ़ज़ल गुरु और अजमल क़स्साब को फांसी दिए जाने का इंतिक़ाम क़रार देने वाले वज़ीरे दाख़िला शिंदे ने मज़ीद कहा कि हमें मुल्क भर में दहश्तगर्द वाक़ियात को रोकने के लिए दहश्तगर्दी के अलर्ट्स का ऐलान करना चाहिये। हमारा गुमान है कि मुल्क में जब दो अफ़राद को फांसी की सज़ा दी जाती है इस के बाज़ रद्दे अमल वक़ू पज़ीर होना लाज़मी है।

सुशील कुमार शिंदे ने कोलकत्ता में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि उन्हें भरपूर एतिमाद है कि धमाकों के फ़ौरी बाद हासिल होने वाले नमूनों की जांच से ख़ातिरख़वाह नताइज बरामद होंगे, और बहुत जल्द ख़ातियों को गिरफ़्तार किया जाएगा। जुमेरात की शाम हैदराबाद के पुर हुजूम इलाक़ा दिलसुख नगर में 2 ताक़तवर धमाके हुए थे, जिस में 17 अफ़राद हलाक और 124 ज़ख़मी हुए थे।

अजमल क़स्साब मुंबई के 26/11 हमलों में सज़ाए मौत पाने वाला पाकिस्तानी दहश्तगर्द था जिसे गुज़िश्ता साल /21 नवंबर को फांसी दी गई । /13 दिसम्बर 2001 में पार्लियामेंट पर हमला केस में माख़ूज़ अफ़ज़ल गुरु को /19 फ़रवरी को सज़ाए मौत दी गई। शिंदे ने मुल्क भर में दहश्तगर्द कार्रेवाईयों को नाकाम बनाने के लिए मुजव्वज़ा नेशनल काउन्टर टरारीज़म सेंटर (एन सी टी सी) के क़ियाम की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए कहा कि उन्हें तवक़्क़ो है कि इस सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी का तआवुन हासिल होगा, जो इस सेंटर के क़ियाम की मुख़ालिफ़त करने वाले कई चीफ़ मिनिस़्टरों में शामिल हैं। शिंदे ने कहा कि हम एन सी टी सी के क़ियाम की तरग़ीब देंगे। इस सिलसिले में में चीफ़ मिनिस़्टरों से बातचीत करूंगा। सुशील कुमार शिंदे दो रोज़ा मग़रिबी बंगाल पर कोलकत्ता पहूंचे हैं।

TOPPOPULARRECENT