Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद में अनक़रीब स्कूल ऑफ़ केयरो प्रेक्टिक का क़ियाम – डॉक्टर फ़ख़्रउद्दीन मुहम्मद

हैदराबाद में अनक़रीब स्कूल ऑफ़ केयरो प्रेक्टिक का क़ियाम – डॉक्टर फ़ख़्रउद्दीन मुहम्मद

केयरो प्रेक्टिक तरीक़े इलाज दुनिया में राइज है और अमरीका में मुतबादिल तरीक़े इलाज के तौर पर जाना जाता है और वहां की अवाम इस तरीक़े इलाज से इस्तिफ़ादा कर रहे हैं। जिस तरह के हिंदुस्तान में एलोपैथिक तरीक़े इलाज से हट कर मुतबादिल तरीक़े इलाज के तौर पर यूनानी, आयुर्वेदिक, होमेयोपैथिक, योगा, सुधा, क़ुदरती तरीक़े इलाज के तौर पर राइज हैं।

जनाब ज़िया उद्दीन नैयर पॉलमर यूनीवर्सिटी अमरीका की जानिब से इदारा सियासत के तआवुन से मुनाक़िदा पाँच रोज़ा मुफ़्त केयरो प्रेक्टिक मेडिकल कैंप का मेस्को ग्रेड्स स्कूल मलक पेट में इख़तेतामी जल्सा के मौक़ा पर मेहमाने ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत करते हुए ये बात कही। उन्हों ने इस मौक़ा पर इदारा सियासत, मेस्को और आज़म वोकेशनल जूनियर कॉलेज के इंतेज़ामीया का शुक्रिया अदा किया जिन के तआवुन से ये कैंप मुनाक़िद किया गया।

उन्हों ने प्रोफ़ेसर मुईन अंसारी का शुक्रिया अदा किया जिन की शख़्सी दिलचस्पी से गुज़िश्ता कई बरसों से केयरो प्रेक्टिक कैंप हैदराबाद में मुनाक़िद किया जा रहा है। प्रोफ़ेसर मुईन अंसारी सदर नशीन बोर्ड ऑफ़ न्यूट्रीशन पॉलमर यूनीवर्सिटी ने कहा कि केयरो प्रेक्टिक डॉक्टर्स हिंदुस्तान और खासतौर पर हैदराबादी अवाम की तिब्बी ख़िदमात के जज़बा के तहत हैदराबाद का दौरा कर रहे हैं और गुज़िश्ता 18 बर्सों से हज़ारों मरीज़ों ने इस्तिफ़ादा किया।

डॉक्टर फ़ख़्रउद्दीन मुहम्मद एज़ाज़ी सेक्रेट्री मेस्को ने अपनी तक़रीर में कहा कि प्रोफ़ेसर मुईन अंसारी की ज़ेरे निगरानी अक्टूबर 1997 से पॉलमर कॉलेज के डॉक्टर्स हिंदुस्तान और खासतौर पर हैदराबाद का दौरा कर रहे हैं। इदारा सियासत मेस्को की मेहमान नवाज़ी और यहां के मरीज़ों की ख़िदमत को अपना फ़र्ज़ क़रार दिया।

मुहतरमा शाहिदा अंसारी ने अपनी तक़रीर में पॉलमर यूनीवर्सिटी की जानिब से इदारा सियासत और मेस्को के ज़िम्मेदारों का शुक्रिया अदा किया जिन के तआवुन से केयरो प्रेक्टिक मेडिकल कैंप का कामयाब इनेक़ाद अमल में आया।

TOPPOPULARRECENT