Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद में इस्मत रेज़ि के वाक़ियात तशवीशनाक:चंद्रा बाबू

हैदराबाद में इस्मत रेज़ि के वाक़ियात तशवीशनाक:चंद्रा बाबू

रियासत की राजधानी में ही ख़वातीन की इस्मत रेज़ि के वाक़ियात पेश आरहे हैं तो एसा मालूम होता हैके दरहक़ीक़त रियासत में हुकूमत का पॉवर है या नहीं?।

रियासत की राजधानी में ही ख़वातीन की इस्मत रेज़ि के वाक़ियात पेश आरहे हैं तो एसा मालूम होता हैके दरहक़ीक़त रियासत में हुकूमत का पॉवर है या नहीं?।

सदर रियास्ती तेलुगो देशम पार्टी-ओ-साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए ये बात कही।

उन्होंने पिछ्ले दिनों अभिया की इस्मत रेज़ि के पेश आए वाक़िये की सख़्त मज़म्मत की और कहा कि हाईटेक सिटी माधापुर में काम करनेवाली ख़वातीन सॉफ्टवेर इंजिनियरस के लिए कोई तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम नहीं है जिस के ख़ातून मुलाज़मीन सॉफ्टवेर इंजिनियरस जो मुख़्तलिफ़ आई टी कंपनीयों में ख़िदमात अंजाम दे रही हैं इन तमाम में अपने अदम तहफ़्फ़ुज़ का रुजहान पाया जा रहा है।

इस के बावजूद भी रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं। उन्होंने चीफ़ मिस्टर से दरयाफ़त किया कि आया अभिया की इस्मत रेज़ि वाक़िये पर आख़िर क्यों अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार नहीं किया।

चंद्रा बाबू नायडू ने आज फिर एक बार इस बात का इआदा किया कि रियासत की जो कुछ तरक़्क़ी हुई है वो सिर्फ़ और सिर्फ़ तेलुगु देशम दौरे हुकूमत में ही अंजाम पाई और साइबराबाद की तरक़्क़ी में ख़ुद उन्होंने ही अपना अहम रोल अदा किया था।

उन्होंने इस बात पर अपनी शदीद ब्रहमी का इज़हार किया कि बड़े पैमाने पर करप्शन करने वालों की रियास्ती-ओ-मर्कज़ी हुकूमतें भरपूर ताईद-ओ-हिमायत कररही हैं। सदर तेलुगु देशम पार्टी ने यू पी ए हुकूमत को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि यू पी ए हुकूमत में अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतें और पेट्रोल, डीज़ल की क़ीमतों में अंधा धुंद इज़ाफ़ा होगया जबकि साबिक़ तेलुगु देशम हुकूमत में प्याज़ की क़ीमत सिर्फ़ चार रुपये थी। लेकिन आज उसी प्याज़ की क़ीमत क़ौमी सतह पर 100 रुपये फ़ी केलो से तजावुज़ करगई है।

TOPPOPULARRECENT