Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद में गै़रक़ानूनी तामीरात मुनहदिम करने की हिदायत

हैदराबाद में गै़रक़ानूनी तामीरात मुनहदिम करने की हिदायत

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन (जी एच एमसी ) के ओहदेदारों को हिदायत की है कि वो हैदराबाद में गै़रक़ानूनी तामीरात का सख़्ती के साथ इन्हिदाम करें क्युंकि ये मतलूबा इजाज़त के बगै़र तामीर किए गए

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन (जी एच एमसी ) के ओहदेदारों को हिदायत की है कि वो हैदराबाद में गै़रक़ानूनी तामीरात का सख़्ती के साथ इन्हिदाम करें क्युंकि ये मतलूबा इजाज़त के बगै़र तामीर किए गए हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने इन ओहदेदारों को हिदायत की हैके अगर ज़रूरी है तो पुलिस की मदद भी ली जाये। उन्होंने कहा चूँकि कारपोरेशन की इजाज़त के बगै़र ही ये तामीरात की गई है चुनांचे उनके ख़िलाफ़ इन्हिदामी कार्रवाई करने के लिए पेशगी नोटिस देने की भी कोई ज़रूरत नहीं है।

ताहम चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि अगर इजाज़त के साथ तामीरात की गई है लेकिन अगर कुछ हिस्सा इजाज़त से हट कर तामीर किया गया है तो इस के ख़िलाफ़ कार्रवाई से पहले नोटिस जारी की जाये।

चीफ़ मिनिस्टर ने गुरुकुल ट्रस्ट की ज़मीनात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए सख़्त कार्रवाई करने का इशारा दिया और कहा कि साबिक़ हुकूमत की लापरवाही के सबब उन ज़मीनात पर गै़रक़ानूनी क़बज़े हुए हैं और इजाज़त के बगै़र तामीरात की गई हैं लेकिन हुकूमत तेलंगाना इस बातको यक़ीनी बनाएगी कि ये तमाम ज़मीनात किसी मुफ़ाहमत के बगै़र हुकूमत को वापिस दिलाई जाये।

चीफ़ मिनिस्टर की तरफ़ से तलब करदा जायज़ा मीटिंग में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली वज़ीर-ए-दाख़िला नेनी नरसिम्हा रेड्डी वज़ीर आबकारी टी पदमा राव‌ और वज़ीर ट्रांसपोर्ट महेंद्र रेड्डी ने शिरकत की।

के सी आर ने कहा कि अगर गुरूकुल ट्रस्ट की ज़मीं के एक इंच हिस्से पर भी गै़रक़ानूनी क़बज़ा किया गया तो क़ाबज़ीन को बख्शा नहीं जाएगा

TOPPOPULARRECENT