Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद में जुमा से सहि रोज़ा सयाहती कान्फ़्रैंस का आग़ाज़

हैदराबाद में जुमा से सहि रोज़ा सयाहती कान्फ़्रैंस का आग़ाज़

हैदराबाद 09 अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : जुनूबी एशिया , मशरिक़ी एशिया और बहर-ए-अलकाहिल के इलाक़ा के ममालिक के क़ाइदीन इस इलाक़ा में सयाहत के फ़रोग़ से मुताल्लिक़ पालिसी इक़दामात पर ग़ौर-ओ-बेहस के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इदारा आलमी सय

हैदराबाद 09 अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : जुनूबी एशिया , मशरिक़ी एशिया और बहर-ए-अलकाहिल के इलाक़ा के ममालिक के क़ाइदीन इस इलाक़ा में सयाहत के फ़रोग़ से मुताल्लिक़ पालिसी इक़दामात पर ग़ौर-ओ-बेहस के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इदारा आलमी सयाहत की 12 अप्रैल से शुरू होने वाली तीन रोज़ा कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए हैदराबाद में जमा होंगे ।

सयाहत की पायदार तरक़्क़ी के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इदारा बराए आलमी सयाहत की कान्फ़्रैंस हैदराबाद मेज़बानी कररहा है और हिंदूस्तान फ़िलहाल अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के आलमी सयाहती इदारा के कमीशन का सरबराह है । मुजव्वज़ा कान्फ़्रैंस की तफ़सीलात बयान करते हुए मर्कज़ी वज़ीर सयाहत के चिरंजीवी ने कहा कि सयाहत के फ़रोग़ के लिए दुनिया भर में नाफ़िज़ उल-अमल बेहतरीन पालिसीयों पर तफ़सीली ग़ौर-ओ-ख़ौस किया जाएगा ।

और उन्हें अपनाने की कोशिश की जाएगी । 29 मुल्कों के इलावा हिंदूस्तान की मुख़्तलिफ़ रियास्तों के मंदूबीन और वुज़राए सयाहत इस कान्फ़्रैंस में शिरकत करेंगे । मिस्टर चिरंजीवी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हिंदूस्तान और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का इदारा बराए आलमी सयाहत एक तवील अर्सा से क़ौमी तरक़्क़ी में सयाहत से फ़वाइद को पायदार बनाने और उस की एहमीयत-ओ-इफ़ादीयत को महसूस किया जा रहा था चुनांचे हम आलमी सतह पर तरक़्क़ी पज़ीर ममालिक के काज़ पर पेशरफ़त के लिए काम कर रहे हैं ।

मिस्टर चिरंजीवी ने मज़ीद कहा कि दरहक़ीक़त हिंदूस्तान ने सयाहत को मुवाफ़िक़ ग़रीब सरगर्मी के तौर पर तस्लीम करने के लिए मैक्सीको में मुनाक़िदा G-20 चोटी कान्फ़्रैंस को क़रारदाद की मंज़ूरी के लिए कामयाब तरग़ीब दिया था क्यों कि सयाहत ना सिर्फ़ ग़रीबों का पसंदीदा और काबुल-ए-दस्तरस मशग़ला है बल्कि इस से मआशी तरक़्क़ी और रोज़गार के मवाक़े फ़राहम करने की राह भी हमवार हुई है ।

आलमी इदारा सयाहत के सैक्रेटरी जनरल तालिब रफ़ाई 11 अप्रैल को नायब सदर हिंद मुहम्मद हामिद अंसारी को एक खुला मकतूब पेश करते हुए सयाहत को एक अहम सयासी-ओ-इक़तिसादी एजंडा बनाने की कोशिशों में हिंदूस्तान से ताईद तलब करेंगे ।

मिस्टर चिरंजीवी ने कहा कि मुजव्वज़ा कान्फ़्रैंस बिलउमूम हिंदूस्तान और बिलख़सूस आंधरा प्रदेश में सयाहत के फ़रोग़ की राह में कलीदी रोल अदा करेगी ।

इस प्रैस कान्फ़्रैंस में रियास्ती वज़ीर सयाहत वसंत कुमार , मर्कज़ी मोतमिद सयाहत परवेज़ दीवान , ऐडीशनल सैक्रेटरी गिरीश शंकर , रियास्ती स्पैशल चीफ़ सैक्रेटरी ( सयाहत ) चन्दना खन्न और दीगर अहदीदारां मौजूद थे ।।

TOPPOPULARRECENT