Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद में तेज़ हवाओं के साथ बारिश,मौसम ख़ुशगवार

हैदराबाद में तेज़ हवाओं के साथ बारिश,मौसम ख़ुशगवार

हैदराबाद 18 अप्रैल: शहरे हैदराबाद में पिछ्ले एक हफ़्ते से जारी तेज़ गर्मी से अवाम को इस वक़्त ज़बरदस्त राहत हासिल हुई जब सहि पहर अचानक मौसम ख़ुशगवार हो गया और कई मुक़ामात पर हल्की और तेज़ बारिश हुई। महकमा-ए-मौसीमीयत की पेश क़यासियों के बरअक्स हुई इस अचानक बारिश के सबब दर्जा हरारत में ज़बरदस्त गिरावट रिकार्ड की गई और हल्की और तेज़ बारिश के साथ दर्जा हरारत 35 डिग्री तक पहूंच गया। दोपहर में दर्जा हरारत में इज़ाफ़ा रिकार्ड किया गया था और 12 से 2 बजे दिन के बीच शहरे हैदराबाद के अलावा नवाही इलाक़ों में दर्जा हरारत के 44 तक पहूंच गया था लेकिन अंदरून दो घंटे अचानक मौसम ख़ुशगवार होने और हल्की और तेज़ बारिश से शहरीयों को ज़बरदस्त राहत मिली।

शहर में मुख़्तलिफ़ मुक़ामात खास्कर आबिड्स, बशीरबाग़, हिमायतनगर, शाह अलीबंडा, चारमीनार, रामनतापूर, अंबरपेट, नामपल्ली, लक्कड़ी का पुल पर अचानक हुई बारिश से कुछ देर के लिए ट्रैफ़िक जाम हो गई।

तफ़रीही मुक़ामात पर बच्चों को बारिश में खेलते हुए देखा गया। पिछ्ले एक हफ़्ते से शहर में 41 ता 43 डिग्री दर्जा हरारत के सबब शदीद गर्मी की लहर देखी जा रही थी और महकमा-ए-मौसीमीयत ने आइन्दा चंद तक गर्म हवाओं के जारी रहने के ख़दशात ज़ाहिर किए थे लेकिन आज हुई बारिश ने अवाम को जो राहत पहुंचाई है इस से एसा महसूस होता है कि तेज़ गर्मी से परेशान अवाम की तरफ से की जाने वाली दुआओं के सबब बाराँ-ए-रहमत का नुज़ूल हुआ है।

बताया जाता हैके आइन्दा 12 घंटों के दौरान भी शहर में मौसम इसी तरह ख़ुशगवार रहेगा और हल्की बूँदा-बाँदी के अलावा फुवार जारी रहने का इमकान है। रात के वक़्त दर्जा हरारत में मज़ीद गिरावट का इमकान ज़ाहिर किया जा रहा है जबकि आइन्दा दो दिन के बाद एक मर्तबा फिर दर्जा हरारत 43 ता 44 पहूंच जाने का अंदेशा है।

TOPPOPULARRECENT