Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद में मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए सियासत की तहरीक में शिद्दत

हैदराबाद में मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए सियासत की तहरीक में शिद्दत

हैदराबाद16 अक्टूबर:तेलंगाना के मुस्लमानों को 12% तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए टी आर एस हुकूमत के वादे को यक़ीनी बनाने रोज़नामा सियासत की तरफ से चलाई जा रही तहफ़्फुज़ात की तहरीक में शिद्दत पैदा हो गई है।

दोनों शहरों में मुख़्तलिफ़ तन्ज़ीमों और ग्रुपस की तरफ से मुताल्लिक़ा तहसीलदारों को नुमाइंदगी के साथ याददाश्तें पेश की जा रही हैं। दबीरपुरा यूथ ऐंड वेलफेयर एसोसीएशन के वफ़द ने चारमीनार मंडल के तहसीलदार मलेश को याददाश्त पेश की, सोश्यल वेलफेयर डेवलपमेंट आफ़ इंडिया के वफ़द ने तहसीलदार अंबरपेट एस संध्या से मुलाक़ात करके उन्हें याददाश्त पेश की।

दबीरपुरा यूथ ऐंड वेलफेयर एसोसीएशन ने अपनी याददाश्त में हुकूमत तेलंगाना की तवज्जा मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की तरफ मबज़ूल कराई है। सरकारी मुलाज़िमतों और तालीम में मुस्लिम अक़लियत के लिए 12% तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का मुतालिबा किया गया है।

टी आर एस ने अपने चुनाव मंशूर मैं वादा किया था के बरसर-ए-इक़तिदार आने पर मुस्लमानों को 12% तहफ़्फुज़ात दिए जाऐंगे। इक़तिदार के 16 माह गुज़र जाने के बावजूद चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ अपने वादे पर अमल नहीं कर रहे हैं।

वफ़द ने अपनी याददाश्त में मज़ीद कहा कि जस्टिस सच्चर कमेटी के साथ साथ मंडल कमीशन की रिपोर्टस पर भी ग़ौर किया जाना चाहीए। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ को मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए गहराई से जायज़ा लेने की ज़रूरत है।

मुस्लमानों ने अलाहिदा रियासत तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद में बढ़ चढ़ कर हिस्सा लिया था। तेलंगाना तहरीक के दौरान के सी आर ने ये वादा किया था के मुस्लमानों को 12% तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाऐंगे और मज़ीद ये कि एक मुस्लिम फ़र्द को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर बनाया जाएगा।

चन्द्रशेखर राव‌ ने मुस्लमान को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर बनाकर अपना एक वादा पूरा किया है लिहाज़ा उन्हें दूसरा तहफ़्फुज़ात से मुताल्लिक़ वादा भी पूरा करना होगा। मुस्लमानों के मआशी, तालीमी और रोज़गार के मसाइल हल करने में टी आर एस हुकूमत दिलचस्पी रखती है लेकिन अपने फ़ैसला और वादे को रूबा अमल लाने में संजीदा नहीं है।

TOPPOPULARRECENT