Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / हैदराबाद में सऊदी क़ौंसिलख़ाना के क़ियाम की मसाई

हैदराबाद में सऊदी क़ौंसिलख़ाना के क़ियाम की मसाई

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली हैदराबाद में सऊदी कौंसुलेट के क़ियाम के सिलसिले में वज़ीरे ख़ारजा सुष्मा स्वराज और नई दिल्ली में सऊदी सफ़ीर से मुलाक़ात करेंगे। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर जो रियास्ती वुज़रा के वफ़्द के हमराह आज नई दिल्ली रवाना हुए कल सुष्मा स्वराज से मुलाक़ात करेंगे।

नई दिल्ली में क़ियाम के दौरान वो मर्कज़ी वज़ीरे क़लीयाती उमूर नजमा हेपतुल्लाह से मुलाक़ात का भी मन्सूबा रखते हैं। वज़ीरे ख़ारजा और सऊदी सफ़ीर से मुलाक़ात करते हुए हैदराबाद में सऊदी कौंसुलेट के क़ियाम की कार्रवाई को तेज़ किया जाएगा।

साबिक़ में मर्कज़ी हुकूमत और सऊदी सिफ़ारतख़ाना ने हैदराबाद में कौंसुलेट के क़ियाम से उसूली तौर पर इत्तिफ़ाक़ कर लिया था ताहम उस के लिए वज़ारते ख़ारजा की रस्मी मंज़ूरी बाक़ी है।

हैदराबाद में कौंसुलेट के क़ियाम से उमरा जाने वाले आज़मीन को वीज़ा की फ़ीस की बचत हो जाएगी क्योंकि ट्रावैल एजेंट्स वीज़ा के हुसूल के लिए आज़मीन से रक़म वसूल कर रहे हैं। उन्होंने कहा कि गुज़िश्ता साल के मुक़ाबला हज 2016 के लिए मज़ीद बेहतर इंतेज़ामात किए जाएंगे और निज़ाम रबात में 1000 आज़मीन के क़ियाम की मसाई की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT