Tuesday , September 26 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद में सैलाब की सूरते हाल, रंगा रेड्डी झील में तबदील

हैदराबाद में सैलाब की सूरते हाल, रंगा रेड्डी झील में तबदील

हैदराबाद 22 सितम्बर: शहर में मुसलसिल बारिश के सबब सैलाब की सूरत-ए-हाल पैदा हो चुकी है।बारिश की तबाह कारीयों ने आज शहर के एक हिस्सा के लोगों को ऐसी मुश्किलात में मुबतला कर दिया कि शहरी इन हालात में घरों से बाहर नहीं निकल पाए और रंगा रेड्डी में स्कूलों-ओ-दुसरे तालीमी इदारों को तातील देदी गई।

बलदी हुदूद में हुई इस मूसलाधार बारिश से 50 करोड़ के नुक़्सानात का तख़मीना लगाया जा रहा है। हैदराबाद के अलावा अतराफ़ के नवाही इलाक़ों में रात-भर जारी बारिश के सबब दो तालाबों के पुश्ता टूट गए और कई नालों से पानी उबल कर घरों में दाख़िल हो गया।रात-भर जारी रही बारिश के दौरान कई नशीबी इलाक़ों से मकीनों का तख़लिया करवाने और उन्हें चौकन्ना रखने के इक़दामात का सिलसिला जारी रहा और हुसैन सागर लबरेज़ होजाने के बाद मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद-ओ-महकमा आबपाशी-ओ-आ बरसानी के ओहदेदारों ने चौकसी इख़तियार करली।

22 सितम्बर की रात शुरू हुई इस बारिश के साथ ही बलदिया ने चौकसी इख़तियार करली थी लेकिन इस के बावजूद कुतुबुल्लापुर शाहपुरनगर बालानगर गौतमनगर फ़तहनगर-ओ-सनअतनगर के इलाक़ों में मूसलाधार बारिश के सबब नाले उबल पड़े और लोग ख़ौफ़ के आलम में रात-भर जागते रहे।मजमूई एतबार से जीएचएमसी हुदूद में 8 सेंटी मीटर बारिश रिकार्ड की गई जबकि नवाही इलाक़ों में सबसे ज़्यादा कोकटपल्ली शाहपुरनगर बालानगर में 16.5 सेंटी मीटर बारिश रिकार्ड की गई

लेकिन पुराने शहर के अलावा शहर के मर्कज़ी इलाक़ों में रात-भर हल्की-ओ-तेज़ बारिश का सिलसिला जारी रहा। दोनों शहरों में सुबह की अव्वलीन साअतों तक भी बारिश का सिलसिला जारी रहा लेकिन नवाही इलाक़ों में मूसलाधार बारिश ने रंगा रेड्डी के इलाक़ों को झील में तबदील कर दिया।

रात देर गए जारी रहने वाली इस बारिश के मुताल्लिक़ दिल्ली में मौजूद चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव‌ ने कमिशनर बलदिया बी जनार्धन रेड्डी से सुबह की अव्वलीन साअतों में राबिता क़ायम करते हुए तफ़सीलात हासिल कि

TOPPOPULARRECENT