Saturday , October 21 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद यूनीवर्सिटी में कन्हैया कुमार को दाख़िले से रोक दिया गया

हैदराबाद यूनीवर्सिटी में कन्हैया कुमार को दाख़िले से रोक दिया गया

हैदराबाद 24 मार्च: हैदराबाद सेंट्रल यूनीवर्सिटी में जेएनयू स्टूडेंटस लीडर कन्हैया कुमार को दाख़िल होने से रोक दिया गया। कन्हैया कुमार की आमद से पहले भारी तादाद में पुलिस की ताय्युनाती के ज़रीये यूनीवर्सिटी इंतिज़ामीया ने कैंपस के तमाम रास्तों को बंद करवा दिया था।

भारी पुलिस के बावजूद एबीवीपी कारकुनों ने कन्हैया कुमार की आमद के साथ ही कन्हैया कुमार वापिस जाओ, मुल्क का ग़द्दार कन्हैया कुमार जैसे नारे लगाए। सुबह से जारी यूनीवर्सिटी इंतेज़ामीया और स्टूडेंटस के बीच यूनीवर्सिटी इंतेज़ामीया ने 26 मार्च तक यूनीवर्सिटी को तातीलात का एलान करते हुए बर्क़ी-ओ-आबी सरबराही बंद कर दी।

जिसके साथ साथ यूनीवर्सिटी में मौजूद तमाम मैस बंद कर दिए गए। इंचार्ज रजिस्ट्रार की तरफ से एक मकतूब कमिशनर को रवाना किया गया था जिसमें सियासतदानों, बैरूनी अफ़राद, ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों और दुसरे तालीमी इदारों-ओ-जमिआत के यूनीयन क़ाइदीन के दाख़िले पर पाबंदी आइद करने की इत्तेलाआत फ़राहम की गई थीं जिस पर अमल करते हुए पुलिस ने ना सिर्फ रोहित की मौत के ख़िलाफ़ जारी एहतेजाज में शिरकत के लिए पहूंचे कन्हैया कुमार को यूनीवर्सिटी कैम्पस में दाख़िल होने की इजाज़त नहीं दी बल्के ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों को भी बाब उल दाखिला पर ही रोक दिया गया। मुल्क में फ़िर्कापरस्ती, नसली तास्सुब, ज़ातपात से आज़ादी तक जंग जारी रहेगी। मोदी हुकूमत जमहूरीयत का क़त्ल कर रही है

TOPPOPULARRECENT