Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद साइबराबाद में 4 अफ़राद ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद साइबराबाद में 4 अफ़राद ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 15 फरवरी: हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में पेश आए मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में 4 अफ़राद ने ख़ुदकुशी करली। गोलकेंडा पुलिस के मुताबिक 25 साला मिर्ज़ा माजिद बैग साकिन छोटा बाज़ार गोलकेंडा अपनी बीवी के सात मियांपूर मनागुड़ा में वाक़्ये ससुराली मकान में मुक़ीम था।

शादी के बाद वो मआशी परेशानीयों का शिकार हो गया था और अपने मकान पहुंच कर उसने फांसी लेते हुए ख़ुदकुशी करली। इसी किस्म के एक और वाक़िये में बेगमबाज़ार इलाके में 25 साला एम नवीन ने अपने मकान फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली। बेगमबाज़ार पुलिस ने बताया कि ख़ुदकुशी का सबब मालूम ना हो सका।

आसिफ़नगर के इलाके में 12 फरवरी को ज़हर पीने वाला 35 साला उम्रवय कुमार जो गांधी हॉस्पिटल में दौराने इलाज जांबर ना हो सका। मोबाईल फ़ोन कॉलेज ले जाने से मना करने पर इंटरमीडीएट की एक तालिबा ने एसिड पी कर ख़ुदकुशी करली। पुलिस के मुताबिक आर संतोषी साकिन केपीएचबी गाइतरी कॉलेज की तालिबा थी, वालिदैन की तरफ से मोबाईल फ़ोन, कॉलेज ले जाने से मना करने पर दिलबर्दाशता हो गई थी और 11 फरवरी को एसिड पी कर इक़दाम ख़ुदकुशी करली थी। संतोषी को एक ख़ानगी दवाख़ाना में मुंतक़िल किया गया था जहां वो जांबर ना हो सकी।

TOPPOPULARRECENT