Saturday , August 19 2017
Home / Khaas Khabar / हैदराबाद-सिकंदराबाद के जीएचएमसी पार्क्स में सीसी कैमरों की तंसीब पर ग़ौर

हैदराबाद-सिकंदराबाद के जीएचएमसी पार्क्स में सीसी कैमरों की तंसीब पर ग़ौर

हैदराबाद: दोनों शहरों हैदराबाद-सिकंदराबाद में मौजूद तमाम बड़े पार्कस में मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद की जानिब से सीसी टीवी कैमरे लगाए जाने का मन्सूबा है। कमिशनर जी एचएमसी डाँक्टर बी जनार्धन रेड्डी ने इस तजवीज़ के मुताल्लिक़ ओहदेदारों से तबादला-ए-ख़्याल किया।

इन्होंने शहर के मुख़्तलिफ़ पार्क्स  का मुआइना करने के बाद ओहदेदारों से बातचीत करते हुए बताया कि शहर के पार्क्स  में ग़ैर समाजी अनासिर की सरगर्मीयों के ख़ातमे के लिए सीसी टीवी कैमरों की तंसीब नागुज़ीर है। इसी लिए उसके मुताल्लिक़ मंसूबाबंदी की जानी चाहिए।

कमिशनर बलदिया ने गुज़िश्ता दिनों कृष्णकांत पार्क यूसुफ़ गुड़ा का मुआइना करते हुए चहलक़दमी के लिए पहुंचने वालों से मसाइल के मुताल्लिक़ आगही हासिल की। इन्होंने इस मौक़े पर रोज़ाना पार्क की सफ़ाई पर ख़ुसूसी तवज्जे देने की ज़रूरत का इज़हार किए जाने पर भी मुसबत रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि रिहायशी इलाक़ों की एसोसीएशन‌ और तन्ज़ीमों के तआवुन से बलदिया की जानिब से बहुत जल्द इस सिलसिले में तफ़सीली मन्सूबे को पेश किया जाएगा।

इन्होंने इंदिरा पार्क में मुअम्मर शहरीयों से मुलाक़ात करते हुए उन से पार्क की बेहतर निगहदाशत के अलावा शहर में मौजूद पार्क्स  की तरक़्क़ी के लिए इक़्दामात के मुताल्लिक़ तजावीज़ वसूल की, जिस पर शहरीयों ने पार्क में होने वाली ग़ैर अख़लाक़ी सरगर्मीयों के अलावा ग़ैर समाजी अनासिर पर तहदीदात लगाने की ज़रूरत का इज़हार किया जिस पर डा‍ँक्टर बी जनार्धन रेड्डी ने बताया कि शहर के तमाम पार्क्स में सिक्योरिटी अमले के साथ साथ सीसी टीवी कैमरों की तंसीब के ज़रिये इस तरह की सरगर्मीयों को रोका जा सकता है।

इन्होंने सुबह की अव्वलीन सातों में महिकमा जाती ताल मेल ना होने की शिकायात पर ग़ौर करते हुए कहा कि हक़ीक़त में सुबह की अव्वलीन सातों में साफ़ सफ़ाई ना होने के अलावा स्टरीट लाइट्स बंद रहने के सबब शहरीयों को मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है। कमिशनर जी एचएमसी ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो पार्क्स की तरक़्क़ी के अलावा शहर के ऐसे मुक़ामात जहां लोग चहलक़दमी के लिए पहुंचते हैं इन इलाक़ों में सुबह की अव्वलीन सातों में स्टरीट लाइट्स के अलावा साफ़ सफ़ाई को यक़ीनी बनाने की हिदायत दी।

TOPPOPULARRECENT