Monday , September 25 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद हिन्दुस्तान का बेहतरीन शहर

हैदराबाद हिन्दुस्तान का बेहतरीन शहर

नई दिल्ली 24 फरवरी: आलमी सालाना सर्वे के ताज़ा-तरीन रिपोर्ट के मुताबिक़ मशरिक़ी योरोपी मुल्क ऑस्ट्रिया का दारुल हुकूमत वयाना इन्सानों की रिहायश के लिए दुनिया का बेहतरीन शहर क़रार दिया गया है। इराक़ी दारुल हुकूमत बग़दाद दुनिया का बदतरीन शहर क़रार दिया गया।

हिन्दुस्तान के सात शहरों में हैदराबाद पहले मुक़ाम के साथ सर-ए-फ़हरिस्त है। सरकरदा आलमी मुशावरती इदारा मरसर की तरफ़ से तैयार करदा दुनिया के 230 अहम शहरों की फ़हरिस्त में हिन्दुस्तान के साथ शहर शामिल हैं।

हैदराबाद अगरचे पिछ्ले साल के मुक़ाबले इस साल एक दर्जा कमी के साथ 138 के बजाये 139 पर पहूंच गया है जिसके बावजूद जुनूबी हिंद के इस क़दीम तारीख़ी शहर को मियार-ए-ज़िंदगी और इन्सानों की रिहायश के ज़िमन में हिन्दुस्तान का सबसे बेहतरीन शहर क़रार दिया गया है। 144 वीं मुक़ाम के साथ पुने हिन्दुस्तान का दूसरा बेहतर शहर है। 145 वीं मुक़ाम के साथ बैंगलौर तीसरे, 150 वीं मुक़ाम के साथ चेन्नाई चौथे, 152 वें मुक़ाम के साथ मुंबई पांचवें, 160 वीं मुक़ाम के साथ कोलकता छटवें और 161 वीं मुक़ाम के साथ क़ौमी दारुल हुकूमत नई दिल्ली सातवें और आख़िरी मुक़ाम पर है। इस फ़हरिस्त में वयाना (ऑस्ट्रिया) , ज़्यो रुख़ (स्विट्ज़रलैंड) , ऑकलैंड (न्यूज़ीलैंड) , म्यूनख़ (जर्मनी) और वेनकोवर (कैनेडा) आलमी सतह पर टाप पाँच शहर क़रार दिए गए।

TOPPOPULARRECENT