Monday , October 23 2017
Home / District News / हक़ राय दही के लिए शऊर बेदारी पर ज़ोर

हक़ राय दही के लिए शऊर बेदारी पर ज़ोर

आदिलाबाद, 21 जनवरी: राय दहिंदगान ( वोटर्स ) के क़ौमी दिन को ज़िले के तमाम मुक़ामात पर मनाने की हिदायत पर चीफ़ इलेक्टोरल‌ ऑफीसर भंवरलाल ने ज़िला कलैक्टर डाक्टर ए अशोक को वीडीयो कान्फ़्रैंस के दौरान दिया। जारीया माह की 25तारीख़ को क़ौमी वोटर

आदिलाबाद, 21 जनवरी: राय दहिंदगान ( वोटर्स ) के क़ौमी दिन को ज़िले के तमाम मुक़ामात पर मनाने की हिदायत पर चीफ़ इलेक्टोरल‌ ऑफीसर भंवरलाल ने ज़िला कलैक्टर डाक्टर ए अशोक को वीडीयो कान्फ़्रैंस के दौरान दिया। जारीया माह की 25तारीख़ को क़ौमी वोटर्स डे के मौके पर तमाम मराकिज़ राय दही(पोलिंगबोथ्स)पर ज़िम्मेदार ओहदेदारान के तहत अवाम में शऊर बेदार करते हुए हक़ राय दही की एहमीयत से वाक़िफ़ करवाया और फ़हरिस्त राय दहिंदगान की तफ़सीलात ज़िला कलैक्टर से हासिल की। जिस पर डाक्टर ए अशोक ने कहा कि ज़िले के दस एसेम्बली हलक़ा जात में 70,474 अफ़राद के नाम फ़हरिस्त राय दही में जारीया साल शामिल किए गए हैं।

ऐसे अफ़राद जो अपने नाम फ़हरिस्त राय दही में शामिल नहीं किए हैं उन्हें मुतवज्जा कराने की ग़रज़ से तशहरी कामों को जारी रखने की भी ज़िला कलैक्टर ने तफ़सीलात पेश की और जो अफ़राद फ़हरिस्त राय दहिंदगान में अपना नाम दर्ज कराने के ख़ाहिशमंद हैं उन्हें दरख़ास्त फ़ार्म भी फ़राहम किए जा रहे हैं।

अलावा अज़ीं ऐसे ओहदेदार जो राय दही मराकिज़ के एतबार से फ़हरिस्त राय दहिंदगान में ख़ातिरखाह अफ़राद के नामों का इंदिराज कराया उन की ख़िदमात का एतराफ़ करते हुए जश्न यौम जमहूरीया के मौक़े पर उन्हें ऐवार्ड से नवाज़ने की भी हुकूमत से सिफ़ारिश की जा चुकी है। देडीव कान्फ़्रैंस के मौक़े पर इंचार्ज डी आर ओ रवी नाय‌क,आई टी डी ए इंचार्ज पी ओ महेश, डिस्ट्रिक्ट एजूकेशनल ऑफीसर अकरमुल्लाह ख़ान के अलावा निर्मल तहसीलदार राजेश्वर और आदिलाबाद तहसीलदार सेडाम दत्तू भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT