Thursday , September 21 2017
Home / AP/Telangana / क़त्ल का मुअम्मा हल लुटेरों की टोली गिरफ़्तार

क़त्ल का मुअम्मा हल लुटेरों की टोली गिरफ़्तार

हैदराबाद 28 जुलाई: कमिशनर टास्क फ़ोर्स ईस्ट ज़ोन टीम ने अफ़ज़लगंज पुलिस की मदद से सनसनीखेज़ क़त्ल केस के मुअम्मा को हल करते हुए बेन रियासती ख़तरनाक लुटेरों की टोली को गिरफ़्तार कर लिया।

डिप्टी कमिशनर पुलिस ईस्ट ज़ोन वी रवींद्र ने बताया कि 22 साला इक़बाल ख़ान पठान , मुतवत्तिन इंडोर मध्य प्रदेश अपने तीन साथीयों 21 साला मुहम्मद रिहान अंसारी मुतवत्तिन बिहार , 25 साला इलयास अली ख़ान साकिन दुर्गानगर टोलीचौकी और 22 साला शेख़ जावेद मुतवत्तिन बीदर कर्नाटक ने 19 जुलाई को मज़कूरा लुटेरों ने महात्मा गांधी बस स्टेशन पहूंच कर वहां एक शख़्स को लौटने का मन्सूबा तैयार किया था जिसके तहत 31 साला शेख़ अबदुलक़दीर साकिन राजिंदर नगर को निशाना बनाते हुए शिवजी ब्रिज के क़रीब इस पर हमला करके गला घूँट दिया और बादअज़ां मोबाईल फ़ोन , 230 रुपये नक़द रक़म और दुसरे अश्या को लूट लिया।

डीसीपी ईस्ट ज़ोन ने बताया कि लुटेरों ने शेख़ अबदुलक़दीर को ताजिर समझ कर हमला किया था लेकिन लौटने की कोशिश के दौरान मौत वाक़्ये होने पर वहां से फ़रार हो गया। अफ़ज़लगंज पुलिस ने इस सिलसिले में मुक़द्दमा दर्ज किया था और ख़ातियों की तलाश शुरू कर दी थी।

इसी तरह 20 जुलाई को भी मज़कूरा लुटेरों ने एक और शख़्स को लोटते हुए उस के मोबाईल फ़ोन और नक़द रक़म लूट ली थी। मुल्ज़िमीन ने अफ़ज़लगंज पुलिस स्टेशन हुदूद में 4 रहज़नी की वारदातें अंजाम दी थी और टास्क फ़ोर्स ने अफ़ज़लगंज पुलिस की मदद से उन्हें गिरफ़्तार करने में कामयाबी हासिल करली और उनके क़बज़े से 5 तोले तिलाई जे़वरात, लैपटॉप्स, और 5 मोबाईल फ़ोन बरामद करलिए

TOPPOPULARRECENT