Wednesday , October 18 2017
Home / Crime / क़त्ल में मुलव्वस 6 मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार

क़त्ल में मुलव्वस 6 मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार

कामा रेड्डी, १० फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)ख़ानदान में हुए इख़तेलाफ़ात की बिना पर हुए वाक़िया में एक शख़्स का क़त्ल हुआ था और इस वाक़िया में मुलव्वस 6अफ़राद को गिरफ़्तार करते हुए रीमांड पर भेज दिया गया । डी एस पी कामा रेड्डी मिस्ट

कामा रेड्डी, १० फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)ख़ानदान में हुए इख़तेलाफ़ात की बिना पर हुए वाक़िया में एक शख़्स का क़त्ल हुआ था और इस वाक़िया में मुलव्वस 6अफ़राद को गिरफ़्तार करते हुए रीमांड पर भेज दिया गया । डी एस पी कामा रेड्डी मिस्टर रेड्डी गंगाधर राव कल डी एस पी ऑफ़िस में प्रेस कान्फ़्रैंस से मुख़ातिब करते हुए कहा कि लिंगम पेट मंडल मुस्तक़र के बहादुर सिंह से उन के निसबती बिरादरों के साथ 27 जनवरी को झगड़ा हुआ था और इस पर हमला करते हुए ज़ख़मी कर दिया था शदीद ज़ख़मी हालत में निज़ाम आबाद सरकारी दवाख़ाना मुंतक़िल किया गया था ताहम तशवीशनाक हालत में हैदराबाद मुंतक़िल किया गया था जहां ये 2 फरवरी को जांबर ना हो सका।

जिस पर पुलिस ने इस केस को क़त्ल केस में तबदील करते हुए इस केस में मुलव्वस इस के निसबती बिरादर संगीत सिंह, दिलीप सिंह, रूप सिंह, बसंत सिंह, मोती सिंह , आलोरी सिंह को गिरफ़्तार करते हुए रीमांड पर दे दिया गया। आ लोरी सिंह इंटरमीडीएट का तालिब-ए-इल्म है इस मौक़ा पर सर्किल इन्सपेक्टर यलारेडी रामा कांत राव , सब इन्सपेक्टर नागेंद्र भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT