Sunday , October 22 2017
Home / District News / क़र्ज़ इजराई में धांदलियों के ख़िलाफ़ अक़लिय‌तों का एहतेजाज

क़र्ज़ इजराई में धांदलियों के ख़िलाफ़ अक़लिय‌तों का एहतेजाज

मेदक के कोहीर मंडल में मुस्लिम नौजवानों ने मुस्लिम माइनॉरिटी कारपोरेशन की तरफ से 50 फ़ीसद सब्सीडी वाले क़र्ज़ाजात में धांदलियों की शिकायत करते हुए एम पी डी ओ की अदमे मौजूदगी में अस्सिटेंट मंडल डेवलपमेंट ऑफीसर पांड्य को एक याददाश्

मेदक के कोहीर मंडल में मुस्लिम नौजवानों ने मुस्लिम माइनॉरिटी कारपोरेशन की तरफ से 50 फ़ीसद सब्सीडी वाले क़र्ज़ाजात में धांदलियों की शिकायत करते हुए एम पी डी ओ की अदमे मौजूदगी में अस्सिटेंट मंडल डेवलपमेंट ऑफीसर पांड्य को एक याददाश्त पेश करने का मुतालिबा किया और इस मौके पर मुहम्मद मंसूर अली ने बताया कि साल गुज़श्ता की बनिसबत इस साल मुस्लिम नौजवानों को बहुत कम क़र्ज़ाजात दिए गए इस के अलाव सियासी असर-ओ-रसूख़ रखने वालों को ही क़र्ज़ाजात अदा किए गए। उन्होंने ज़िला इंतेज़ामीया से इस में मुदाख़िलत करते हुए मुस्तहिक़ नौजवानों को क़र्ज़ाजात फ़राहम करें।

पांड्य इंचार्ज मंडल डेवलपमेंट ऑफीसर ने बताया कि कोहीर मंडल को जुमला 36 लाख मंज़ूर हुए हैं। मुताल्लिक़ा बैंकों से मंज़ूरी के बाद 50 फ़ीसद सब्सीडी पर क़र्ज़ाजात जारी करदिए गए। उन्होंने कहा कि 18 फ़ीसद बैंक लोन 18 फ़ीसद की सब्सीडी शामिल है। इस मौके पर मुहम्मद रफ़ी उद्दीन, मुहम्मद सलीमुद्दीन, मुहम्मद वाजिद अली के अलावा मुस्लिम नौजवानों की कसीर तादाद मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT