Tuesday , October 17 2017
Home / India / क़ौमी देही सेहत मिशन स्क़ाम , आई ए एस अफ़्सर रुपोश

क़ौमी देही सेहत मिशन स्क़ाम , आई ए एस अफ़्सर रुपोश

लखनऊ, ०७ फरवरी (नाफ़े क़दवाई) क़ौमी देही सेहत मिशन के करोड़ों रुपय के घपले के एक मुबय्यना मुल्ज़िम रियासत के सीनीयर ब्योरोक्रेट प्रदीप शुक्ला आई ए एस के मकान और दीगर ठिकानों पर सी बी आई ने छापे मारकर करोड़ों रुपय की इमलाक-ओ-असासा बरामद क

लखनऊ, ०७ फरवरी (नाफ़े क़दवाई) क़ौमी देही सेहत मिशन के करोड़ों रुपय के घपले के एक मुबय्यना मुल्ज़िम रियासत के सीनीयर ब्योरोक्रेट प्रदीप शुक्ला आई ए एस के मकान और दीगर ठिकानों पर सी बी आई ने छापे मारकर करोड़ों रुपय की इमलाक-ओ-असासा बरामद किए थे।

सी बी आई ने प्रदीप शुक्ला को नोटिस दे कर इस मुआमले में पूछगिछ के लिए तलब किया लेकिन प्रदीप शुक्ला ने ना तो सी बी आई की नोटिस का कोई जवाब दिया और ना ही वो सी बी आई के सामने हाज़िर हुए, उल्टे प्रदीप शुक्ला रुपोश हो गए हैं। इन के बारे में कुछ पता नहीं है कि वो इस वक़्त कहां हैं।

बताया जाता है कि प्रदीप शुक्ला वज़ीर-ए-आला मायावती के एक क़रीबी अफ़्सर हैं और उन के ताल्लुक़ात वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर में ताय्युनात बड़े आफ़िसरों से भी हैं जिन में वज़ीर-ए-आज़म के सलाहकार प्रजापति द्विवेदी हैं।

बताया जाता है कि प्रजापति द्विवेदी इस मुआमले में प्रदीप शुक्ला को बचाने की हर मुम्किन कोशिश कर रहे हैं। फ़िलहाल प्रदीप शुक्ला की गिरफ़्तारी उन से पूछगिछ यूपी असेंबली के इलैक्शन तक मोख़र हो गई है।

TOPPOPULARRECENT