Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / क़ौम परस्ती का सर्टिफिकेट जारी करने से बीजेपी बाज़ आजाए:राज ठाकरे

क़ौम परस्ती का सर्टिफिकेट जारी करने से बीजेपी बाज़ आजाए:राज ठाकरे

मुंबई 18 फरवरी: बीजेपी को ये हिदायत देते हुए कि क़ौम परस्ती का सर्टिफिकेट जारी करने से बाज़ आजाए। राज ठाकरे ने कहा कि जवाहरलाल यूनीवर्सिटी के तनाजे में मर्कज़ी हुकूमत को मुदाख़िलत करने की चंदाँ ज़रूरत नहीं है। उन्होंने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि जय एन यू वाक़िये पर किसी को हवा खड़ा करने की ज़रूरत नहीं है और ना ही हुकूमत को मुदाख़िलत करना चाहीए।

उन्होंने इस्तिफ़सार किया कि कहीं ये ABVP के लिए राह हमवार करने की कोशिश तो नहीं है और बीजेपी को ये सर्टिफिकेट देने का इख़तियार नहीं बल्कि कौन क़ौम परस्त है और कौन क़ौम दुश्मन है। राज ठाकरे ने मुंबई में जारीया मेक इन इंडिया प्रोग्राम पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि नरेंद्र मोदी को हर दो माह एक मर्तबा इस तरह का प्रोग्राम मुनाक़िद करना चाहीए लेकिन अब भी वो गुजरात से मुहब्बत करते हैं और मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म की तरह दिखाई नहीं देते। सिर्फ बीजेपी हुकूमत ही मज़कूरा प्रोग्राम में मसरूफ़ है लेकिन कोई अमली काम शुरू नहीं किया गया।

राज ठाकरे जो कि एक कार्टूनिस्ट भी हैं , मेक इन इंडिया के मैस्कॉट (Mascot) के लिए शेर के इंतेख़ाब पर सवाल उठाया और कहा कि वो अब तक मेक इन इंडिया का मतलब समझ नहीं सके।

TOPPOPULARRECENT