Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / क़ज़ाफ़ी के छोटे फ़र्ज़ंद ख़ामिस बाहयात,सैफ़ उल-इस्लाम का दावा

क़ज़ाफ़ी के छोटे फ़र्ज़ंद ख़ामिस बाहयात,सैफ़ उल-इस्लाम का दावा

तरह बुल्स, २३ नवंबर (यू एन आई)लीबिया के साबिक़ हुक्मराँ कर्नल मुअम्मर क़ज़ाफ़ी के बेटे सैफ़ उल-इस्लाम ने इन्किशाफ़ करते हुए कहा है कि अब तक मुर्दा समझे जाने वाला उन का छोटा भाई ख़ामिस ज़िंदा है। वज़ारत-ए-दिफ़ा के अफ़िसरों ने चीनी एजैंसी को

तरह बुल्स, २३ नवंबर (यू एन आई)लीबिया के साबिक़ हुक्मराँ कर्नल मुअम्मर क़ज़ाफ़ी के बेटे सैफ़ उल-इस्लाम ने इन्किशाफ़ करते हुए कहा है कि अब तक मुर्दा समझे जाने वाला उन का छोटा भाई ख़ामिस ज़िंदा है। वज़ारत-ए-दिफ़ा के अफ़िसरों ने चीनी एजैंसी को ये इत्तिला दी।

आफ़िसरान ने बताया कि हाल ही में गिरफ़्तार किए गए सैफ़ उल-इस्लाम ने उबूरी हुकूमत(एन् टी सी) के हुक्काम को बताया कि ख़ामिस ज़िंदा है। लीबिया में इक़तिदार की तबदीली के लिए जद-ओ-जहद के इबतिदाई दिनों में ही ख़ामिस के मारे जाने की इत्तिलाआत दी जा चुकी हैं।

उन्हों ने कहा कि एन् टी सी के फ़ौजीयों ने जुनूब मशरिक़ी क़स्बे सॆ 90 किलोमीटर दूर तीर हवावन मैं ख़ामिस का ठिकाना मालूम कर लिया है और उसे जल्द ही गिरफ़्तार किए जाने की उम्मीद है।

ख़्याल रहे कि सैफ को जुनूबी लीबिया के सबाह इलाक़े से हफ़्ता को गिरफ़्तार किया गया था और उन के हाथ की 3 उंगलियां काट दी गई थी।

TOPPOPULARRECENT