Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / ख़लीजी ममालिक में रोज़गार के ख़ाहिशमंदों को तर्बीयत

ख़लीजी ममालिक में रोज़गार के ख़ाहिशमंदों को तर्बीयत

हैदराबाद 17अगस्त :वज़ीर-ए-दाख़िला-ओ-मेहनत-ओ-रोज़गार एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि बैरूनी ममालिक खास्कर ख़लीजी ममालिक जाने के ख़ाहिशमंद लोग, एजेंटों पर भरोसा कर के धोका खाने से होशयार रहें। हुकूमत ख़लीज अरब के ममालिक को जानेवाले लोग् धोका ना खाने के लिए उन्हें मुकम्मिल मालूमात फ़राहम कर रही है।

लिहाज़ा इस सिलसिले में गल्फ़ जाने के ख़ाहिशमंद लोगों को ख़ुसूसी तर्बीयत दी जाएगी। वज़ीर मौसूफ़ ने इदारा टॉम काम के ज़ेरे एहतेमाम मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहा कि हुकूमत टॉम काम के ज़रीये 7500 लोगों को गल्फ़ ममालिक में रोज़गार के मवाक़े फ़राहम करेगी। जब कि फ़िलवक़्त ज़ाइद अज़ दस लाख लोग रियासत तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले बैरूनी ममालिक में ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं। नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि रियासत तेलंगाना में हुकूमत बेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार के मवाक़े फ़राहम करने के इक़दामात करेगी।

इस सिलसिले में होटल गोलकोंडा में माईगरीशन कांफ्रेंस में शिरकत कर के नरसिम्हा रेड्डी ने ख़िताब किया और एलान किया कि हुकूमत रियासत तेलंगाना में पाए जानेवाले छः इंडस्ट्रीयल ट्रेनिंग इंस्टीटियूट का दर्जा बढ़ाने के लिए इक़दामात करेगी।

TOPPOPULARRECENT