Monday , September 25 2017
Home / AP/Telangana / ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स के बेहद इसरार पर सियासत पकवान क्लासेस

ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स के बेहद इसरार पर सियासत पकवान क्लासेस

हैदराबाद 21 मई: लड़कीयां और ख़वातीन जब तक छुपी हुई सलाहीयतों को ब-रू-ए-कार लाते हुए ख़ुद में निखार पैदा नहीं करेंगी तो उस वक़्त तक उन की शख़्सियत मुनफ़रद हैसियत की हामिल ना हो सकेगी।

इस लिए कि ख़वातीन की पहचान ज़ाइक़ादार पकवान से भी की जाती है जिसकी वजह से ख़ानदान के लोग ही नहीं बल्के हर कोई उन्हें इज़्ज़त की निगाह से देखने लगता है। रोज़नामा सियासत 11 मर्तबा इस बात की कोशिश में है कि पकवान क्लासेस के ज़रीये ख़वातीन-ओ-तालिबात में पकवान के मैदान में एक ख़ास्सा हुनर पैदा किया जाये। इस लिए ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स के बेहद इसरार पर पकवान क्लासेस का आग़ाज़ जुमा 27 मई से किया जा रहा है और ये क्लासेस हफ़्ता और इतवार 28 , 29 मई सना गार्डन फंक्शन हाल, रूबरू बलदिया दफ़्तर चारमीनार में 10 बजे दिन ता 2 बजे दिन जारी रहेंगे।

पकवान की इन तर्बीयती क्लासेस के लिए सियासत ने इस साल आलमी शौहरत याफ़ता-ओ-माहिर पकवान शेफ़ यवनीट महित (मास्टर चफ़ इंडिया फ़ेम) की ख़िदमात हासिल की है जो लज़ीज़ पकवान के मैदान में अपना एक मुक़ाम और अमीक़ तजुर्बा रखते हैं जिन्होंने स्टार पुलिस प्रोग्राम मुक़ाबला पकवान में लज़ीज़ डशस तैयार करते हुए अनमिट नुक़ूश छोड़े।

इस के ज़रीये उनहीं आलमी शौहरत भी हासिल हुई। सियासत की तरफ से हुए पिछ्ले पकवान क्लासेस में ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स की बड़ी तादाद ने इन क्लासेस से भरपूर इस्तेफ़ादा हासिल किया था। पकवान क्लासेस के इस प्रोग्राम में फ़्रीडम राईस ब्रॉन ऑयल Freedom Rice Bran Oil ने स्पांसर किया है जबकि ख़वातीन, दोशीज़ाओं और बच्चों के लिए मुनफ़रद लिबास घर कशिश Kashish एसोसीएट स्पांसर है। सियासत पकवान क्लासेस में शिरकत के ख़ाहां ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स के लिए रजिस्ट्रेशन का आग़ाज़ पीर 23 मई 11 बजे दिन ता 5 बजे शाम दफ़्तर रोज़नामा सियासत पर होगा।

महदूद नशिस्तें रखी गई हैं। रजिस्टर्ड किए बग़ैर ख़वातीन-ओ- स्टूडेंट्स को दाख़िले की इजाज़त नहीं रहेगी। रजिस्ट्रेशन के लिए कोई फ़ीस मुक़र्रर नहीं है। ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स अपने नाम रजिस्ट्रेशन करवाने में उजलत करें। तफ़सीलात फ़ोन नंबर 9885044519 से हासिल की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT