Thursday , October 19 2017
Home / India / ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम, बी जे पी की सदर जमहूरीया से मुलाक़ात

ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम, बी जे पी की सदर जमहूरीया से मुलाक़ात

नई दिल्ली, 25 दिसंबर: ( पीटीआई )पार्लीमेंट का ख़ुसूसी इजलास तलब करने की तजवीज़ को हुकूमत की जानिब से मुस्तर्द कर दिए जाने के बाद बी जे पी सदर जमहूरीया हिंद से ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम के मसला पर बातचीत के लिए मुलाक़ात करेगी । बी जे पी ने आज क

नई दिल्ली, 25 दिसंबर: ( पीटीआई )पार्लीमेंट का ख़ुसूसी इजलास तलब करने की तजवीज़ को हुकूमत की जानिब से मुस्तर्द कर दिए जाने के बाद बी जे पी सदर जमहूरीया हिंद से ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम के मसला पर बातचीत के लिए मुलाक़ात करेगी । बी जे पी ने आज कहा कि ये मसला कल सदर जमहूरीया से मुलाक़ात के दौरान उठाया जाएगा ।

कलीदी अपोज़ीशन पार्टी क़ब्लअज़ीं दीगर सयासी पार्टीयों के कोर ग्रुप्स और जनरल सेक्रेट्रीज़ से इस मसला पर तबादला-ए-ख़्याल कर चुकी है और हुकूमत के रवैय्या के बारे में उन की राय हासिल कर चुकी है । चुनांचे बी जे पी ने फ़ैसला किया है कि बी जे पी का एक वफ़द इस मसला पर सदर जमहूरीया से मुलाक़ात करेगा ।

लोक सभा में क़ाइद अपोज़ीशन सुषमा स्वराज ने कहा कि ये इंतिहाई अफ़सोसनाक बात है कि हुकूमत अपोज़ीशन या एहतिजाजियों से इस मसला पर बातचीत करना नहीं चाहती । उन्होंने तलबा के ख़िलाफ़ पुलिस कार्रवाई की मुज़म्मत की । बी जे पी क़ाइद ने इज़हार-ए-अफ़सोस किया कि पुलिस ने एहतिजाजियों के ख़िलाफ़ जिनमें ख़वातीन भी शामिल थीं आँसू गैस और लाठी चार्ज इस्तेमाल किया है ।

सुषमा स्वराज ने कहा कि एहतिजाज पूरे मुल्क में फैल गया है और अगर हुकूमत कोई कार्रवाई ना करें तो अवामी ब्रहमी ( गुस्से) में मज़ीद इज़ाफ़ा होगा । उन्होंने कहा कि अख़बारात रोज़ाना ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम की ख़बरों से भरे रहते हैं । यही वजह है कि अवामी ब्रहमी शिद्दत इख़तियार कर गई है ।

बी जे पी क़ाइद ने कहा कि उनकी पार्टी पार्लीमेंट में हाल ही में ख़वातीन पर बढ़ते हुए मज़ालिम का मसला उठा चुकी है लेकिन उसे हुकूमत की जानिब से कोई जवाब नहीं मिला।

TOPPOPULARRECENT