Tuesday , August 22 2017
Home / District News / ख़वातीन को ख़ुद रोज़गार के मवाक़े

ख़वातीन को ख़ुद रोज़गार के मवाक़े

करीमनगर 04 सितंबर: क्रीमनगर में ग़रीब ख़वातीन को ख़ुद रोज़गार की फ़राहमी के लिए मुख़्तलिफ़ शोबों में मीपमा के ज़रीये तर्बीयत दी जा रही है, इस से ज़िला कलेक्टर नीतू प्रसाद ने मेेपमा कलक्ट्रेट मीटिंग हाल में जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद क्या।

इस मौके पर उन्होंने मुख़ातिब करते हुए कहा कि मीपमा के ज़रीये ग़रीब ख़वातीन को तर्बीयत ही नहीं बल्कि रोज़गार भी फ़राहम किया जाएगा। इस साल क्रीमनगर में 1500 , रामागंडम में 1200 , जगत्याल में 600 ख़वातीन को तर्बीयत देने का निशाना तए किया गया।

अब तक 1327 ख़वातीन को तर्बीयत दी गई । खासतौर पर कम्पयूटर डाटा ऑप्रेटर , अकाउंटिंग पैकेज , ब्यूटी पार्लर , टेलरिंग में तर्बीयत दी जा रही है। क्रीम नगर में ग़रीब अवाम को कम दाम पर अदवियात की फ़राहमी के लिए जीवन धारा अदवियात की दूकान को मीपमा के ज़रीये क़ायम किया गया।

डी आर डी ए के ज़रीये ज़िला में तमाम एरिया हॉस्पिटल में जीवा धारा अदवियात के दूकानों को क़ायम किया जाएगा।मीपमा के ज़रीये ख़वातीन को बैंक के ज़रीये ख़ुद रोज़गार के लिए क़र्ज़ाजात फ़राहम किए जा रहे हैं।

बंडियों पर कारोबार करने वालों की निशानदेही की जाएँगी। उन लोगों के लिए हाडर ज़ोन क़ायम कर के करीमनगर रामा गंडम में मीपमा के ज़रीये क़र्ज़ाजात की फ़राहमी की जाएँगी। अर्बन इंदिरा क्रांति स्कीम के ज़रीये क़र्ज़ाजात की फ़राहमी में रियासत में क्रीमनगर को दूसरा मुक़ाम हासिल है।

TOPPOPULARRECENT