Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / ख़वातीन पर मज़ालिम और जिन्सी जराइम में इज़ाफ़ा पर मुद्दो कृष्णा नायडू की तन्क़ीद

ख़वातीन पर मज़ालिम और जिन्सी जराइम में इज़ाफ़ा पर मुद्दो कृष्णा नायडू की तन्क़ीद

रियासती हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम होचुकी है। रियासत में शफ़्फ़ हुक्मरानी का तसव्वुर मुहाल है। रियासत में ख़वातीन के ख़िलाफ़ जिन्सी जराइम में तशवीशनाक हद तक इज़ाफ़ा होरहा है, लेकिन हुकूमत का रवैया मसाइल के हल से अदम दिलचस्पी और ला ताल्लु

रियासती हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम होचुकी है। रियासत में शफ़्फ़ हुक्मरानी का तसव्वुर मुहाल है। रियासत में ख़वातीन के ख़िलाफ़ जिन्सी जराइम में तशवीशनाक हद तक इज़ाफ़ा होरहा है, लेकिन हुकूमत का रवैया मसाइल के हल से अदम दिलचस्पी और ला ताल्लुक़ी का बना हुआ है।

रुकन असेंबली तेलगुदेशम पार्टी जी मुद्दो कृष्णा नायडू ने रियासत की नज़म-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल को अदम इत्मीनान बख़श क़रार देते हुए कहा कि रियासत में हुकूमत अवामी मसाइल के हल से ज़्यादा अपनी पार्टी के दाख़िली मसाइल के हल में मसरूफ़ दिखाई दे रही है।

चीफ मिनिस्टर बद उनवान वुज़रा को बचाने की कोशिश कररहे हैं और इन ही के का बीनी रफ़क़ा उन्हें रोक रहे हैं और दस्तूरी इक़दार को पामाल होने से बचाने की तलक़ीन कररहे हैं।

मुद्दो कृष्णा नायडू ने दिल्ली में एहितजाजियों के हमराह पुलिस के रवैये को गैर इंसानी क़रार देते हुए कहा कि पुलिस ब्रहम मुज़ाहिरीन को मुंतशिर करने के लिए ताक़त का इस्तेमाल करते हुए ये साबित कररही है कि मुलक में जमहूरी इक़दार की पामाली का उन्हें इख़तियार हासिल है।

उन्हों ने बताया कि कांग्रेस दूर-ए-हकूमत में मुख़ालिफ़ीन को कुचलने के लिए क़ानून और पुलिस का नाजायज़ इस्तिमाल किया जाता रहा है और रियासत में भी तेलगुदेशम क़ाइदीन-ओ-कारकुनों को हुकूमत निशाना बना रही है।

TOPPOPULARRECENT