Thursday , October 19 2017
Home / Crime / ख़ातून अस्सिटैंट डायरैक्टर की मुश्तबा मौत, क़तल का शुबा

ख़ातून अस्सिटैंट डायरैक्टर की मुश्तबा मौत, क़तल का शुबा

हैदराबाद । 2 नवंबर (सियासत न्यूज़) जुबली हिलज़ पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए एक वाक़िया में फ़िल्म की ख़ातून अस्सिटैंट डायरैक्टर की मुश्तबा मौत वाक़्य होगई और इस मौत पर फ़िल्म डायरैक्टर पर क़तल का शुबा किया जा रहा है। तफ़सीलात के बमूजब 30 स

हैदराबाद । 2 नवंबर (सियासत न्यूज़) जुबली हिलज़ पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए एक वाक़िया में फ़िल्म की ख़ातून अस्सिटैंट डायरैक्टर की मुश्तबा मौत वाक़्य होगई और इस मौत पर फ़िल्म डायरैक्टर पर क़तल का शुबा किया जा रहा है। तफ़सीलात के बमूजब 30 साला सत्यावती साकन बोरा बंडा जो फ़िल्म की अस्सिटैंट डायरैक्टर है, गुज़श्ता चंद अर्सा से फ़िल्म डायरैक्टर राजिंदर प्रसाद के साथ काम कररही थी।

डायरैक्टर राजिंदर प्रसाद जो पहले से ही शादीशुदा है सत्यावती से नाजायज़ ताल्लुक़ात क़ायम होगए और सत्यावती राजिंदर प्रसाद को इस से शादी करने के लिए मुसलसल इसरार कररही थी। पुलिस ज़राए ने बतायाकि राजिंदर प्रसाद ने आज सत्यावती को अपने दफ़्तर वाक़्य कृष्णा नगर तलब किया और इस के बाद उसे एक ख़ानगी हस्पताल में मुंतक़िल करते हुए बताया कि वो सीढ़ीयों से गिर पड़ी है।

लेकिन पुलिस ने अपनी इबतिदाई तहक़ीक़ात में ये पाया कि सत्यावती के हाथों और गले पर ज़ख़म हैं। जुबली हिलज़ पुलिस ने इस सिलसिला में मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और फ़िल्म डायरैक्टर को अपनी तहवील में लेकर तफ़तीश शुरू करदी।

TOPPOPULARRECENT