Sunday , October 22 2017
Home / Crime / ख़ातून कांस्टेबल की ख़ुदकुशी

ख़ातून कांस्टेबल की ख़ुदकुशी

पहाड़ीशरीफ़ के इलाके में एक ख़ातून कांस्टेबल ने ख़ुदकुशी करली। बताया जाता हैके शौहर के इक़दाम ख़ुदकुशी से दिल बर्दाश्ता हो कर इस ख़ातून ने इंतिहाई इक़दाम क्या। वो सी आई एस एफ़ में कांस्टेबल थी। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 24 साला प्रतिभा देवी

पहाड़ीशरीफ़ के इलाके में एक ख़ातून कांस्टेबल ने ख़ुदकुशी करली। बताया जाता हैके शौहर के इक़दाम ख़ुदकुशी से दिल बर्दाश्ता हो कर इस ख़ातून ने इंतिहाई इक़दाम क्या। वो सी आई एस एफ़ में कांस्टेबल थी। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 24 साला प्रतिभा देवी जो हेमंत राव‌ की बीवी थी , क्वार्टर नंबर 302 में रहती थी इस ख़ातून कांस्टेबल की शादी एक साल पहले उत्तरप्रदेश के साकन हेमंत कुमार से हुई थी।

कल इस ख़ातून को फ़ोन पर इत्तेला दी गई थी कि इस के शौहर ने नामालूम ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करलिया है इस बात से परेशान देवी ने कमांडेंट इंस्पेक्टरस से छुट्टी तलब की जिस को फ़ौरी तौर पर दो हफ़्ते की छुट्टी मंज़ूर करदी गई। देवी की हालत देख कर साथी कांस्टेबल ख़ातून ने उसे अपने क्वार्टर में रख लिया ताहम रात देर गए प्रतिभा देवी अपने क्वार्टर्स गई और इस ने फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली। पहाड़ीशरीफ़ पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT