Monday , October 23 2017
Home / India / ख़ातून वकील हालते नशा में मदहोश

ख़ातून वकील हालते नशा में मदहोश

मुंबई: एक कॉरपोरेट वकील झानवी गडकर जिन्होंने हालत नशा में वेस्टर्न फ़्री वे पर अपनी कार से एक टेक्सी को टक्कर दे दी थी और इस हादिसे में 2अफ़राद हलाक होगए थे, उनके ख़ून में अलकहल की सतह मुक़र्ररा हद से 4गुना ज़ाइद थी। पुलिस ज़राए ने बताया

मुंबई: एक कॉरपोरेट वकील झानवी गडकर जिन्होंने हालत नशा में वेस्टर्न फ़्री वे पर अपनी कार से एक टेक्सी को टक्कर दे दी थी और इस हादिसे में 2अफ़राद हलाक होगए थे, उनके ख़ून में अलकहल की सतह मुक़र्ररा हद से 4गुना ज़ाइद थी। पुलिस ज़राए ने बताया कि इब्तेदाई फ़ारनसक रिपोर्ट में ये तौसीक़ करदी गई है कि 35साला वकील 9जून को पेश आए हादिसा के वक़्त नशा में मदहोश थी।

उन्होंने बताया कि क़ानूनी तौर पर शराबनोशी की उसी क़दर इजाज़त है कि 100मिली लीटर ख़ून में 3मिली ग्राम अलकोहल हो लेकिन गडकर के नमूने की जांच में 100मिली ग्राम ख़ून में 120 मिली ग्राम अलकोहल पाया गया। इब्तेदाई तहक़ीक़ात में पुलिस ने ये पता चलाया कि हादिसे की रात ड्राईव की एक होटल में 6पैग ( जाम ) व्हिस्की पीने के बाद भी जुनूबी मुंबई में एक पब ( शराब ख़ाना ) गई थी और इस ख़ुसूस में सबूत के लिए सी सी टी वी फूटेज हासिल करलिया गया है ताहम पब में दाख़िले के बाद उन्होंने मज़ीद शराब पी थी या नहीं पता चलाने की कोशिश की जा रही है।

वाज़िह रहे कि वेस्टर्न फ़्री पर मंगल की शब को गडकर की कार से टकराने के बाद टैक्सी में सवार 2 अफ़राद 55साला मुहम्मद अब्दुलसईद और 50साला मुहम्मद सलीम साबू वाला हलाक होगए। इस हादिसे के बाद ख़ातून वकील को गिरफ़्तार करके पुलिस रीमांड हासिल करलिया गया है।

TOPPOPULARRECENT