Friday , October 20 2017
Home / Crime / ख़ातून से दस्त दराज़ी की कोशिश नाकाम

ख़ातून से दस्त दराज़ी की कोशिश नाकाम

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़ ) : मुशीराबाद के इलाक़ा में एक ख़ातून हेल्थ‌ वर्कर पर दस्त दराज़ी का वाक़िया पेश आया । जहां बाथरूम में दाख़िल हो कर नामालूम अफ़राद ने मुबय्यना तौर पर इस हेल्थ‌ वर्कर से दस्त दराज़ी की ताहम चीख-ओ-पुकार पर उस की इस

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़ ) : मुशीराबाद के इलाक़ा में एक ख़ातून हेल्थ‌ वर्कर पर दस्त दराज़ी का वाक़िया पेश आया । जहां बाथरूम में दाख़िल हो कर नामालूम अफ़राद ने मुबय्यना तौर पर इस हेल्थ‌ वर्कर से दस्त दराज़ी की ताहम चीख-ओ-पुकार पर उस की इस्मत लुटने से बच गई ।

गंगा पत्रा कॉलोनी मुशीराबाद में ये वारदात पेश आई । एडीशनल इंसपेक्टर मुहम्मद रियाज़ के मुताबिक़ 19 साला ख़ातून हेल्थ‌ वर्कर जो इलाक़ा में पोलियो ख़ुराक के लिए पहूँची थी । इस ख़ातून वर्कर ने इलाक़ा में वाके एक प्राईवेट स्कूल का रुख किया और वहां ज़रूरत से फ़ारिग़ होने के लिए बाथरूम गई । इतने में नामालूम अफ़राद बाथरूम में दाख़िल हो गए और इस ख़ातून हेल्थ‌ वर्कर का मुंह दबा दिया और इतने में चीख-ओ-पुकार की सूरत में मुबय्यना तौर पर हमला करके फ़रार होगए ।

पोलीस मुशीराबाद ने अफ़राद की वाज़िह तादाद नहीं बताई । और हेल्थ‌ वर्कर की शिकायत पर उसे तूरंत‌ साईंस लीबारट्री को रवाना किया है । पुलीस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया और मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT