Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / ख़ादिम अलहजाज के चुनाव के लिए दरख़ास्तों की तलबी

ख़ादिम अलहजाज के चुनाव के लिए दरख़ास्तों की तलबी

प्रोफेसर एसए शकूर स्पेशल ऑफीसर आंध्र प्रदेश स्टेट हज कमेटी ने ऐलान किया हैके हज कमेटी ने मुस्तइद-ओ-अहल मुस्लिम सरकारी मुलाज़िमीन के अलावा अवामी शोबा के इदारों-ओ-दस्तूरी इदारों के मुलाज़िमीन से ख़ादिम अलहजाज की हैसियत से हज 2014 के दौर

प्रोफेसर एसए शकूर स्पेशल ऑफीसर आंध्र प्रदेश स्टेट हज कमेटी ने ऐलान किया हैके हज कमेटी ने मुस्तइद-ओ-अहल मुस्लिम सरकारी मुलाज़िमीन के अलावा अवामी शोबा के इदारों-ओ-दस्तूरी इदारों के मुलाज़िमीन से ख़ादिम अलहजाज की हैसियत से हज 2014 के दौरान ममलकत सऊदी अरबिया में हुज्जाज किराम की मदद-ओ-रहनुमाई के लिए ताय्युनाती के लिए दरख़ास्तें तलब की हैं।

उम्मीदवार की उम्र 25 ता 50 साल के दरमयान होना चाहीए। उन्होंने कहा कि उम्मीदवार मुक़र्रर नमूना के मुताबिक़ दरख़ास्तें ज़रूरी दस्तावेज़ात मुंसलिक करके 31 मार्च या इस से पहले दफ़्तर हज कमेटी वाक़्ये हज हाउज़ नामपली में दाख़िल करसकते हैं।

मुक़र्ररा तारीख़ के बाद वसूल होने वाली दरख़ास्तें क़बूल नहीं की जाएंगी और नामुकम्मिल दस्तावेज़ात के बगै़र दरख़ास्तों को मुस्तर्द कर दिया जाएगा।

उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हज कमेटी ने पहली मर्तबा अवामी शोबा के इदारों और दस्तूरी इदारों के मुलाज़िमीन को भी दरख़ास्त देने का अहल क़रार दिया है।

सीनीयर ओहदेदार जैसे मर्कज़ी या रियासती ग्रुप I ऑफीसर दरख़ास्त देने के अहल नहीं होंगे। उन्होंने बताया कि हर तीन सौ आज़मीन के साथ एक ख़ादिम अलहजाज को रवाना किया जाएगा।

अबदुलहमीद एग्जीक्यूटिव ऑफीसर स्टेट हज कमेटी ने कहा कि जिन उम्मीदवारों ने मर्कज़ी या रियासत हज कमेटी की तरफ से मुनाक़िदा ओरियंटेशन या ट्रेनिंग कैंप में शिरकत की हो उनके नामों पर ग़ौर किया जाएगा।

उम्मीदवारों को अरबी ज़बान के अलावा हज उमूर से वाक़फ़ीयत लाज़िमी है। ख़ादिम अलहजाज को आज़मीने हज्ज के साथ जाना होगा और उनके साथ उनके अफ़राद ख़ानदान नहीं रहने चाहीए। मुंतख़ब ख़ादिम अलहजाज को ये इंतिबाह भी दिया जाता है कि अगर किसी ख़ादिम अलहजाज की कारकर्दगी के ताल्लुक़ से कौंसिल जनरल इंडिया हज कमेटी आफ़ इंडिया वज़ारत-ए-ख़ारजा की तरफ से ख़राब रिपोर्ट वसूल हो तो उन्हें उनके सफ़र पर हज कमेटी की तरफ से ख़र्च की जाने वाली सारी रक़म वापिस कर देनी होगी। दरख़ास्त फ़ार्म और तफ़सीलात दफ़्तर हज कमेटी वाक़्ये हज हाउज़ नामपली (फ़ोन नंबर : 040-23298793 ) से हासिल की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT