Thursday , September 21 2017
Home / Hyderabad News / ख़ादिम उल हुज्जाज फ़राइज़ की अदायगी में नाकाम, बेशुमार शिकायतें

ख़ादिम उल हुज्जाज फ़राइज़ की अदायगी में नाकाम, बेशुमार शिकायतें

हैदराबाद 17 अक्टूबर:हुज्जाज किराम के साथ रवाना होने वाले ख़ादिम उल हजाज की अदम कारकर्दगी और लापरवाही से मुताल्लिक़ बेशुमार शिकायात का तेलंगाना हज कमेटी ने सख़्ती से नोट लिया है और 6 एसे ख़ादिम उलहजाज की निशानदेही की गई जो मक्का मुकर्रमा और मदीना मुनव्वरा में क़ियाम के दौरान अपने फ़राइज़ की अंजाम दही में नाकाम रहे।

हज कमेटी ने उन्हें मुस्तक़िल तौर पर ब्लैकलिस्ट करने का फ़ैसला किया है ताके वो आइन्दा इस ख़िदमत के लिए मुंतख़ब ना हो सकें। उनमें से दो ख़ादिम उलहजाज अपने क़ाफ़िलों के साथ हैदराबाद वापिस हुए जिनमें कोहीर ( ज़हीराबाद ) के सय्यद हुसामुद्दीन कादरी और करीमनगर के मुहम्मद अबदुलफ़हीम शामिल हैं।

स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर ने बताया कि इन दोनों के बारे में उनके मुताल्लिक़ा मह्कमाजात को मकतूब रवाना किया जा रहा है जिसमें ख़िदमात की अंजाम दही में नाकामी और हज कमेटी से अदम तआवुन का हवाला दिया जाएगा।

उन्होंने कहा कि ये दोनों ख़ादिम उलहजाज हैदराबाद से रवानगी के बाद से हज कमेटी से भी राबिता में नहीं रहे और ना ही हुज्जाज किराम से रब्त में थे। उन्हें जो इमारतें अलाट की गई थीं वो कभी नज़र नहीं आए।

हुज्जाज किराम ने उनके बारे में कई शिकायात की हैं। स्पैशल ऑफीसर के मुताबिक़ सैंटर्ल हज कमेटी और वज़ारत-ए-ख़ारजा को भी अलाहिदा रिपोर्ट रवाना की जा रही है ताके मुस्तक़बिल में ख़ादिम उलहजाज के इंतेख़ाब के तरीका-ए-कार में तबदीली की जा सके।

उन्होंने बताया कि उनके मुताल्लिक़ा मह्कमाजात से ख़ाहिश की जाएगी कि वो दुबारा उनकी दरख़ास्तें ख़ादिम उलहजाज के इंतेख़ाब के लिए रवाना करने से गुरेज़ करें। उन्होंने बताया कि इस तरह ये दोनों अपनी लापरवाही और अदम कारकर्दगी के सबब हमेशा के लिए इस ज़िम्मेदारी की अंजाम दही से ब्लैकलिस्ट होजाएंगे।

TOPPOPULARRECENT