Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / ख़ानगी(निजी) बस ओपरेटर्स के ख़िलाफ़ मुहिम

ख़ानगी(निजी) बस ओपरेटर्स के ख़िलाफ़ मुहिम

आर टी सी बसों में मुसाफिरीन की मुतवक़्क़े(ज़्यदा) तादाद नहीं

आर टी सी बसों में मुसाफिरीन की मुतवक़्क़े(ज़्यदा) तादाद नहीं

उसूल-ओ-क़वाइद की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले ख़ानगी(निजी) बस ओपरेटर्स के ख़िलाफ़ आंधरा प्रदेश रोड ट्रांसपोर्ट अथॉरीटी की मुहिम के नतीज़े में अगरचे कि बाअज़(थोडे) सर्विसेस में कमी हुई है लेकिन ये इक़दाम(समूह) ए पी रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन की तलब को पूरा करने में नाकाम है ।

महाराष्ट्रा में पेश आए हालिया हादिसे के पेश नज़र , जिस में रियासत से ताल्लुक़ रखने वाले 29 अश्ख़ास(मनुष्य) हलाक होगए थे ,आर टी सी ने क़सूरवार ख़ानगी बस ओपरेटर्स के ख़िलाफ़ मुहिम शुरू की है ।
एक सिनियर‌ ओहदेदार के मुताबिक़ क़ानून के मुताबिक़ काम ना करने पर चंद बसों को ज़बत करने और ओपरेटर्स की जानिब से चंद सर्विसेस को रोक देने से तवक़्क़ो(भरोसा)था के मसाफिर‌ आर टी सी की बसों का इंतिख़ाब(चुनाव) करेंगे लेकिन एसा नहीं दिखाई दे रहा है ।

नागेंद्र प्रसाद , डिप्टी चीफ ट्रैफिक मैनिजर , ए पी एस आर टी सी ,विजएवाड़ा ने पी टी आई को बताया कि ख़ानगी ओपरेटर्स की जानिब से उन की सर्विसेस को मुअत्तल किये जाने के बावजूद आर टी सी की तवील फ़ासिला बस सर्विसेस में कई नशिस्तें ख़ाली देखी जा रही हैं । आर टी सी की बसों में अकोपनसी तक़रीबन 50 फीसद घट गई है ।।

TOPPOPULARRECENT