Friday , September 22 2017
Home / AP/Telangana / ख़ानगी स्कूलस और कॉलेजस में घोटालें की तहक़ीक़ात

ख़ानगी स्कूलस और कॉलेजस में घोटालें की तहक़ीक़ात

हैदराबाद 17 अप्रैल:तेलंगाना हुकूमत ने ख़ानगी मदारिस और कॉलेजस बिशमोल इंजीनीयरिंग कॉलेजस वग़ैरा में पाई जाने वाली बाज़ घोटालें की पुलिस के मुख़्तलिफ़ शोबाजात, एंटी करप्शन ब्यूरो, सीआईडी विजिलेंस एनफोर्समेंट और ला ऐंड आर्डर पुलिस के ज़रीये तहक़ीक़ात करवाने का फ़ैसला किया। लेकिन इसी दौरान ख़ानगी स्कूलस, कॉलेजस-ओ-इंजीनीयरिंग कॉलेजस की मुशतर्का मजलिस-ए-अमल ( जवाइंट एक्शण कमेटी) ने हुकूमत के इस फ़ैसले की पुर-ज़ोर मुख़ालिफ़त की और हुकूमत से मज़कूरा पुलिस शोबाजात से ताल्लुक़ रखने वाले ओहदेदारों के बजाये महिकमा तालीमात के आला ओहदेदारों के ज़रीये किसी भी नौईयत की तहक़ीक़ात करवाने का पुर-ज़ोर मुतालिबा किया।

मजलिस-ए-अमल का कहना है कि अगर वाक़ई मज़कूरा पुलिस शोबाजात के ओहदेदारों से तहक़ीक़ात करवाई जाएँगी तो ये इक़दाम ख़ानगी स्कूलस, कॉलेजस और इंजीनीयरिंग कॉलेजस वग़ैरा की तौहीन के बराबर होगा। जेएसी ने कहा कि एसा महसूस होता हैके हुकूमत तेलंगाना को ख़ुद अपने ओहदेदारों पर ही ( महिकमा तालीमात के ओहदेदारों पर ) भरोसा या एतेमाद नहीं। जिसकी वजह से ही हुकूमत मज़कूरा पुलिस शोबों के ज़रीये तहक़ीक़ात करवाने का इरादा रखती है।

ख़ानगी स्कूलस, कॉलेजस और इंजीनीयरिंग कॉलेजस की जवाइंट एक्शण कमेटी ने वाज़िह तौर पर कहा कि हम किसी भी नौईयत की तहक़ीक़ात करवाने के हरगिज़ मुख़ालिफ़ नहीं हैं बल्के सिर्फ और सिर्फ महिकमा तालीमात के किसी भी ओहदेदारों के ज़रीये तहक़ीक़ात करवाने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया।

जयएसी ने हुकूमत की तरफ से की जाने वाली कोशिशों की सख़्त मुख़ालिफ़त और अफ़सोस का इज़हार किया और हुकूमत बिलख़सूस चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से फ़ील-फ़ौर अपने इस फ़ैसले से दसतबरदारी इख़तियार कर लेने का पुर-ज़ोर मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT