Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / ख़ानापुर में ख़ौफ़नाक सड़क हादसा, 6 हलाक

ख़ानापुर में ख़ौफ़नाक सड़क हादसा, 6 हलाक

ख़ानापुर में पेश आए एक ख़ौफ़नाक सड़क हादिसे में 6 अफ़राद बरसरे मौक़ा हलाक होगई जबकि तीन अफ़राद ज़ख़मी होगए। बताया जाता हैके जनाराम से निर्मल की सिम्त आने वाली तेज़ रफ़्तार गोडस लारी ने एक पैसेंजर ऑटो को कड़म इलाके के क़रीब टक्कर देदी जिस

ख़ानापुर में पेश आए एक ख़ौफ़नाक सड़क हादिसे में 6 अफ़राद बरसरे मौक़ा हलाक होगई जबकि तीन अफ़राद ज़ख़मी होगए। बताया जाता हैके जनाराम से निर्मल की सिम्त आने वाली तेज़ रफ़्तार गोडस लारी ने एक पैसेंजर ऑटो को कड़म इलाके के क़रीब टक्कर देदी जिस के नतीजे में एक ख़ौफ़नाक हादिसा पेश आया।

इस हादसे में ऑटो के परख़चे अड़गए और 6 अफ़राद जिन की शिनाख़्त 45 साला ए भीम राव‌ , 35 साला शारदा बाई , 30 साला जी शलीजा, 30 साला कमला बाई, 17 साला गंगा मनी और 30 साला गिरीजा बाई की हैसियत से की गई है जो बरसरे मौक़ा हलाक होगए।

इस हादसे में तीन अफ़राद ज़ख़मी होगए जिन की हालत तशवीशनाक बताई जाती है। इस हादसे की इत्तेला मिलने पर सब डीवीझ़नल पुलिस ऑफीसर निर्मल टी मनोहर रेड्डी जाये हादसे पर पहूंच कर मुताल्लिक़ा पुलिस टीम को वहां तलब करलिया और लाशों को बज़रीया ट्रैक्टर ख़ानापुर के सरकारी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया। जाये हादसे का मुआइना करने के लिए वहां के आर डी ओ सी एच शेवा लिंगया भी पहूंच गए और इस सिलसिले में तमाम तफ़सीलात हासिल की।

कड़म पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है जबकि लारी ड्राईवर इस हादसे के बाद वहां से फ़रार होने में कामयाब होगया। हादसे के सबब ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त में ख़लल पैदा होगया और बरवक़्त कार्रवाई करते हुए पुलिस ने हादसे का शिकार हुए ऑटो को वहां से मुंतक़िल कर दिया जबकि लारी को ज़बत करलिया गया है।

TOPPOPULARRECENT