Wednesday , October 18 2017
Home / India / ग़ाज़ा पर फ़िज़ाई हमले इसराईल पर सी पी आई सी पी एम की तन्क़ीद

ग़ाज़ा पर फ़िज़ाई हमले इसराईल पर सी पी आई सी पी एम की तन्क़ीद

नई दिल्ली, १७ नवंबर: (पीटीआई)बाएं बाज़ू (Left Parties) की दो बड़ी जमातों सी पी आई और सी पी आई एम ने फ़लस्तीनी ग़ाज़ा पट्टी पर इसराईली फ़िज़ाई हमलों की आज सख़्त मुज़म्मत करते हुए हकूमत-ए-हिन्द से मुतालिबा किया है कि वो फ़िलफ़ौर इसराईल के साथ तमाम फ़ौजी ता

नई दिल्ली, १७ नवंबर: (पीटीआई)बाएं बाज़ू (Left Parties) की दो बड़ी जमातों सी पी आई और सी पी आई एम ने फ़लस्तीनी ग़ाज़ा पट्टी पर इसराईली फ़िज़ाई हमलों की आज सख़्त मुज़म्मत करते हुए हकूमत-ए-हिन्द से मुतालिबा किया है कि वो फ़िलफ़ौर इसराईल के साथ तमाम फ़ौजी ताल्लुक़ात मुअत्तल कर दे ।

सी पी आई कट और सी पी आई ने एक मुशतर्का सहाफ़ती बयान में ग़ाज़ा पट्टी पर इसराईल के ताज़ा तरीन फ़ौजी हमलों की सख़्त मुज़म्मत की और कहा कि फ़िज़ाई गुज़श्ता 48 घंटों के दौरान 250 फ़िज़ाई हमले किए गए जिस के नतीजा में हम्मास के फ़ौजी सरबराह अहमद जाबरी तीन बच्चों के बिशमोल 15 फ़लस्तीनी जांबाहक़ ( मृत) हो गए हैं जबकि दीगर 150 ज़ख़मी हुए हैं ।

सी पी आई एम के जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करत और सी पी आई के जनरल सेक्रेटरी एस सुधाकर रेड्डी ने अपने बयान में कहा कि इसराईल की ये जारहीयत दिसम्बर 2008 में की गई सीहोनी जारहीयत के मुमासिल है जिस में 1400 फ़लस्तीनी जांबाहक़ हो गए थे। बायां बाज़ू इब्तिदा ( शुरू ) ही से इसराईल का मुख़ालिफ़ और फ़लस्तीनी काज़ का हामी रहा है।

TOPPOPULARRECENT