Friday , October 20 2017
Home / India / ग़िज़ाई तमानीयत बिल :कांग्रेस पर मगरमच्छ के आँसू बहाने का इल्ज़ाम :बी जे पी

ग़िज़ाई तमानीयत बिल :कांग्रेस पर मगरमच्छ के आँसू बहाने का इल्ज़ाम :बी जे पी

तिरुअनन्तपुरम 21 मई ( पी टी आई ) कांग्रेस के क़ाइद राहुल गांधी पर ग़रीबों के ख़िलाफ़ काम करने के अप्पोज़ीशन पर इल्ज़ाम का जवाब देते हुए बी जे पी ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि बरसर-ए-इक्तदार पार्टी ग़िज़ाई तमानीयत बिल के सिलसिले में मगरमच्छ के

तिरुअनन्तपुरम 21 मई ( पी टी आई ) कांग्रेस के क़ाइद राहुल गांधी पर ग़रीबों के ख़िलाफ़ काम करने के अप्पोज़ीशन पर इल्ज़ाम का जवाब देते हुए बी जे पी ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि बरसर-ए-इक्तदार पार्टी ग़िज़ाई तमानीयत बिल के सिलसिले में मगरमच्छ के आँसू बहा रही है जबकि करप्शन के मसले पर ख़ामोश है ।

बी जे पी की तर्जुमान निर्मला सीता रामन ने एक प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि अप्पोज़ीशन ने करप्शन का मसला उठाया था लेकिन इसके सवालों का कोई जवाब नहीं दिया गया वो राहुल गांधी के 18 मई के जल्सा-ए-आम में बी जे पी पर आइद करदा इस इल्ज़ाम का जवाब दे रही थी कि अप्पोज़ीशन पार्टीयां पार्लियामेंट की कार्रवाई में बजट इजलास के दौरान ख़ललअंदाज़ी पैदा करते हुए ग़रीब अवाम के मुफ़ादात के ख़िलाफ़ काम कर रही है क्योंकि अप्पोज़ीशन के एहतेजाज के वजह से ही क़ौमी देही तमानीयत बिल मंज़ूर नहीं होसका ।

राहुल गांधी पर तन्क़ीद करते हुए निर्मला सीता रामन ने इज़हार हैरत किया है कि वो कांग्रेस ज़ेर इक़तेदार आंध्रा प्रदेश का दौरा क्यों नहीं करते जहां करप्शन के इल्ज़ामात पर तीन वुज़रा मुस्ताफ़ी हो चुके हैं और सुप्रीम कोर्ट दीगर 6 वुज़रा को नोटिस‌ जारी करचुकी हैं । अप्पोज़ीशन पार्टीयों पर पार्लियामेंट कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी के इल्ज़ाम को खारिज‌ करते हुए उन्होंने कहा कि कांग्रेस की ज़हनीयत अप्पोज़ीशन के साथ दुश्मन जैसा सुलूक कर रही है ।

इसी ज़हनीयत की वजह से पार्लियामेंट की कार्रवाई में ख़लल पैदा हुआ लेकिन राहुल गांधी इसके ज़िम्मेदार अप्पोज़ीशन को क़रार दे रहे हैं । उन्होंने कहा कि बी जे पी 27 मई से यू पी ए की दूसरी मियाद में नाक़िस हुक्मरानी को बेनकाब करने केलिए मुल्क गीर एहतेजाज का आग़ाज़ करेगी । नई दिल्ली से इत्तेला के बमूजब बी जे पी के क़ौमी सदर राजनाथ सिंह ने नरेंद्र मोदी के क़रीबी बाएतिमाद साथी अमीत शाह को बी जे पी का जनरल सेक्रेटरी और इंचार्ज उमूर उत्तरप्रदेश मुक़र्रर करने के इक़दाम का दिफ़ा करते हुए कहा कि उन्हें कोई ज़िम्मेदारी सपुर्द करना कोई जुर्म नहीं है ।

ये इक़दाम किसी दबाव‌ के तहत नहीं किया गया । वो पार्टी के एक जनरल सेक्रेटरी हैं और एक इंतेहाई कामयाब रियासत के वज़ीर रह चुके हैं । उन्हें किसी रियासत के पार्टी उमूर का इंचार्ज मुक़र्रर करना कोई जुर्म नहीं है ।जयपुर से मौसूला इत्तेला के बमूजब बी जे पी के क़ौमी नायाब सदर मुख़तार अब्बास नक़वी ने कहा कि इफ़रात-ए-ज़र ,करप्शन,बी जे पी क़ाइदीन के ख़िलाफ़ सी बी आई की कार्यवाहीयां पार्टी के क़ौमी आमिला इजलास में जो आइन्दा माह गोआ में मुनाक़िद होगा बी जे पी के एजंडे में सर-ए-फ़हरिस्त रहेंगे ।

उन्होंने कहा कि पार्टी क़ाइदीन चार रियास्तों में आइन्दा असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए पार्टी की हिक्मत-ए-अमली का भी ताय्युन किया जाएगा । पार्टी के ओहदेदारों का इजलास 7 जून और क़ौमी आमिला का इजलास 8 और 9 जून को मुनाक़िद होगा । नक़वी ने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस बी जे पी क़ाइदीन से सियासी इंतेक़ाम लेने केलिए सी बी आई का इस्तेमाल कररही हैं ।

TOPPOPULARRECENT