Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / ग़ैर समाजी अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की हिदायत

ग़ैर समाजी अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की हिदायत

वज़ीर-ए-दाख़िला हुकूमत तेलंगाना एन नरसिम्हा रेड्डी ने शहर हैदराबाद-ओ-तेलंगाना अज़ला में शरपसंद-ओ-ग़ैर समाजी अनासिर के अलावा आराज़ीयात वग़ैरा पर ग़ैर मजाज़ क़बज़े करने वाले अफ़राद से सख़्ती से निमटने और क़ानूनी कार्रवाई करने की पुलिस ओ

वज़ीर-ए-दाख़िला हुकूमत तेलंगाना एन नरसिम्हा रेड्डी ने शहर हैदराबाद-ओ-तेलंगाना अज़ला में शरपसंद-ओ-ग़ैर समाजी अनासिर के अलावा आराज़ीयात वग़ैरा पर ग़ैर मजाज़ क़बज़े करने वाले अफ़राद से सख़्ती से निमटने और क़ानूनी कार्रवाई करने की पुलिस ओहदेदारों को हिदायात दी।

उन्होंने कहा कि ख़वातीन के गलों से चैन वग़ैरा उड़ाने वाले मुजरिमीन को बरवक़्त पकड़ते हुए इस जुर्म को मुकम्मिल तौर पर ख़त्म करने के इक़दामात करें।

इस के अलावा शहर हैदराबाद-ओ-साइबराबाद को इंतिहाई पुरअमन-ओ-मुजरिमाना सरगर्मीयों से पाक शहर में तबदील करने , गुंडा गर्दी , धोका दही के वाक़ियात का मुकम्मिल तदारुक करने में अपनी बेहतर सलाहीयतों से निमटने की पुलिस ओहदेदारों को हिदायात दें।

माधा पुर में साइबराबाद में इंटरसेप्टर व्हीकल्स (इंसिदाद जराइम के लिए मख़सूस मुज़ाहमती कारों ) का रस्मी इफ़्तेताह अंजाम देने के बाद ख़िताब करते हुए कहा कि रियासत तेलंगाना शहर हैदराबाद में अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी पर हुकूमत तेलंगाना अपनी अव्वलीन तर्जीह दे रही है क्युं कि जहां कहीं भी अमन-ओ-ज़बत का मसला नहीं रहेगा इस इलाके की तेज़ रफ़्तार तरक़्क़ी मुम्किन है। वज़ीर-ए-दाख़िला नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि उनकी हुकूमत हर आम ख़ास शहरी को मुकम्मिल तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने जैसे इक़दामात के लिए पुलिस शोबा को बेहतर बनाने के इक़दामात कररही है। उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना पुलिस ज़रूरीयात की तकमील के लिए रक़ूमात की कमी आने नहीं देगी।

पुलिस को भी हफ़्ते में एक मर्तबा तातील देने के इक़दामात किए जा रहे हैं। काम के बोझ में कमी करने के लिए जामि मंसूबा बंद इक़दामात किए जाऐंगे। वज़ीर-ए-दाख़िला ने पुलिस ओहदेदारों की कारकर्दगी पर अपनी मुसर्रत का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT